Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز پیوند ناگسستنی از مسی

© REUTERS / ALBERT GEAسوارز با مسی
سوارز با مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز امروز پنجشنبه در خانه لیونل مسی دیده شد زیرا آینده بازی ‌ای زوج بارسلونا بیش از پیش مشخص نیست.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در حال مذاکرات عمیق با بارسلونا در مورد آینده‌اش است و مُهاجم اروگوئه‌ای به همراه همسرش سوفیا بالبی در خانه مسی دستگیر شد که این گمانه زنی‌ها در مورد خداحافظی این دو به عنوان هم تیمی را تشدید کرده است.

دوتایی مهاجم بارسلونا نه تنها بهترین دوستان بلکه همسایگان نیز هستند. این قابل درک است که مسی امروز در مورد آینده خود یک جلسه یک ساعته با پدرش داشت ، در حالی که سوارز قبل از این دیدار در یک بازی پدل به کاپیتان بارسلونا پیوست.

حماسه مسی امروز چرخش دیگری پیدا کرد زیرا پدر وی که همچنین به عنوان نماینده او فعالیت می‌کند، تأیید کرد که پسرش می‌تواند امسال در بارسلونا بماند و سپس در پایان فصل بعد با انتقال آزادی از نیوکمپ دور شود.

این خبر درست یک روز پس از آن رخ داد که مسی به خبرنگاران گفت که برای پسرش ماندن در فصل آینده به عنوان بازیکن بارسلونا بسیار دشوار خواهد بود. منچسترسیتی، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن همگی با جذب این بازیکن در ارتباط بوده‌اند.

این بازیکن 33 ساله در حال حاضر با بارسلونا بر سر بند قراردادش در طول بازی‌های فضل می‌گوید می‌تواند در پایان فصل با انتقال آزاد می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала