Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیران ارشد بارسلونا، متهمان اصلی «بارساگیت»

© REUTERS / Albert GeaПрезидент "Барселоны" Хосеп Мария Бартомеу
Президент Барселоны Хосеп Мария Бартомеу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش‌های پولیس کاتالونیا نشان می‌دهد که مدیران اصلی بارسلونا به شکل مخفیانه و غیرقانونی مدیریت شبکه‌های اجتماعی را به یکی از کمپنی‌های خصوصی سپرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل گزارش‌هایی منتشر شد که در آن ادعا شده بود که مدیران ارشد بارسلونا، با استخدام کردن افراد و برخی از کمپنی‌های بزرگ، مدیران سابق، نامزدان ریاست باشگاه، و بازیکنان سابق و فعلی تیم را نام بد می‌کنند.

FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
تصمیم مهم مسی با پدرش پس از ملاقات با بارتومئو

در آن زمان مدیران ارشد بارسلونا این ادعا را نادرست خواندند و هر نوع ارتباط با شرکت I3 Ventures، که متهم اصلی بود، رد کردند.
اما حالا به نظر می‌رسد که مدیران ارشد بارسلونا متهم اصلی این پرونده اند و رسوایی «بارسا گیت» به رییس باشگاه مربوط می‌شود.
پولیس کاتالونیا در گزارش این پرونده اعلام کرده که مدیران بارسلونا شش برابر بیشتر از مبلغ معمول به این کمپنی پرداخته اند تا کارهای مدیریت را در شبکه‌های اجتماعی درست جلوه دهد و بازیکنان سابق و فعلی باشگاه به شمول مسی، ژاوی، پیکه، پویول و بوسکتس را تخریب کنند. از سویی در این گزارش به این نکته اشاره شده که خائومه ماسفرر، معاون اسبق بارتومئو در حالی از بارسا اخراج شده است که هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده و به نظر می رسد که فرد اخراجی نیز به این پرونده ربط داشته باشد.
باشگاه بارسلونا تا حالا واکنشی به این گزارش پولیس کاتالونیا نشان نداده است اما روبورس مدیر عامل شرکت Mediapro می‌گوید که علیه بارتومئو و هیئت مدیره اش رسما شکایت خواهد کرد.
گفته می‌شود که یکی از دلایل اصلی جدایی مسی از بارسلونا همین موضوع است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала