انتشار مکالمات مخفیانه آلمان و پولند در مورد "مسمومیت" ناوالنی

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار مکالمه مخفیانه پولند و آلمان در مورد مسمومیت ناوالنی توسط بلاروس
انتشار مکالمه مخفیانه پولند و آلمان در مورد مسمومیت ناوالنی توسط بلاروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های دولتی بلاروس گفتگو میان آلمان و پولند در مورد مسمومیت ناوالنی را منتشر کردند

رسانه های دولتی بلاروس مکالمه ضبط شده‌ای میان ورشو و برلین را همگانی ساختند. نمایند آلمان در این مکالمه می گوید، که تائید "مسمومیت" لازم نیست، به دلیل که "در جنگ همه روش‌ها خوب است". 

واکنش مقام‌های آلمان به صحبت اخیر لوکاشنکو درباره مسمومیت ناوالنی - اسپوتنیک افغانستان
واکنش مقام‌های آلمان به صحبت اخیر لوکاشنکو درباره مسمومیت ناوالنی

نماینده پولندی نیز به نوبه خود اضافه كرد، كه آنها باید "پوتین را از درگیر كردن در امور بلاروس منصرف كنند." ورشو همچنین خواستار "غرق کردن" رئیس جمهور روسیه در مشکلات شد.

یکی از گفتگو کنندگان تاکید کرد که الکساندر لوکاشنکو به یک "مهره سخت" تبدیل شده است و بلاروسی ها حرفه ای و سازمان یافته بودند.

این در حالی‌ست که روز گذشته، لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در دیدار با میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه اظهار داشت که اظهارات آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در مورد "مسمومیت" ناوالنی جعلی است. بلاروس آماده است که اطلاعات بدست آمده را برای سرویس های اطلاعاتی روسیه ارسال کند.

قابل یادآوری‌ست، 20 آگوست الکسی ناوالنی از چهره های اپوزیسیون روسیه در راه بازگشت از شهر تومسک به مسکو در هواپیما دچار کسالت شد و به همین دلیل هواپیما ناچار به فرود اضطراری در شهر اومسک شد. سخنگوی ناوالنی از احتمال مسمومیت وی سخت گفت، اما بیمارستان اعلام کرد، که مسمومیت می تواند تنها یکی از دلایل احتمالی وضعیت وی باشد. ناوالنی از آن زمان در کما بوده و برای معالجه به آلمان منتقل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала