Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پولیسیچ می‌تواند برای بارسا و رئال به میدان برود + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر پولشیچ-بازیکن چلسی
پولشیچ-بازیکن چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا معتقد است که کریستین پولیسیچ کیفیت بازی در رئال مادرید و بارسلونا را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستین پولیسیچ وینگر آمریکایی، تابستان سال گذشته از بوروسیا دورتموند به چلسی پیوست و با شروع فصل درخشش خوبی زیر نظر لمپارد داشت و با 11 گول در 34 بازی فصل را به پایان رساند.

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا ضمن تمجید از این بازیکن معتقد است که او توانایی حضور در رئال مادرید و بارسلونا را دارد.

او به اسپورت در این مورد گفت:« پولیسیچ در 21 سالگی، یک رهبر در چلسی است، معمول نیست که یک بازیکن از بوندس‌لیگا به لیگ برتر برود و تأثیر فوری ایجاد کند. او خیلی سریع موفق شد با لیگ برتر وفق کند. او الگوی سایر بازیکنان آمریکایی در بوندس‌لیگا است که می خواهند به لیگ برتر بروند. اگر او بتواند به بازی در این سطح ادامه دهد، می‌تواند در باشگاه های بزرگ‌تری مانند بایرن مونیخ، بارسلونا یا رئال مادرید نیز بازی کند. کریستین برای چلسی عالی است: تمام حملات این تیم از سوی او انجام می‌شود، او یک گول‌زن است و همچنین می تواند پاس گل بدهد.»

این در حالی‌ست که در چند فصل آخر بازیکنان آمریکایی اخیراً به تیم‌های بزرگی پیوسته اند که می‌توان وستون مک‌کِنی اشاره کرد که به تازگی از شالکه به یوونتوس پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала