Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله در دو راهی رفتن و ماندن

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا در میان ستاره‌هایی قراردارد که ماندن و یا رفتن شان مشخص نیست اما او هنوز هم امید دارد که بماند و مشخصات وی ممکن است با آنچه رونالد کومان می‌خواهد مطابقت داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، مانورهای بزرگ در بارسلونا ادامه دارد. در حالی که افراد نامطلوبی مانند لوئیز سوارز یا آرتورو ویدال به خروج نزدیک می‌شوند، برخی از آنها مانند ایوان راکیتیچ بارسا را ترک کرده‌اند. لیونل مسی اعلام کرد که سرانجام در بارسا خواهد ماند. اگر این مسئله در مورد عثمان دمبله نیز وجود داشت چه می‌شد؟

دمبله از زمان ورود به کاتالونیا در 2017 یکی از اولین کسانی بود که این باشگاه را ترک می‌کرد، اما اوضاع در حال تغییر است ...

 

کومان روی او حساب می‌کند

ملی پوش فرانسوی که به دلیل مصدومیت‌های پی در پی از نوامبر 2019 بازی نکرده طبق ادعای موندو دیپورتیوو در سه سال بهترین شکل بدنی است. بهتر از این او می‌تواند در برنامه‌های مربی جدید خود رونالد کومان قرار گیرد که بسیار از مشخصات وی قدردانی می‌کند. گفته می‌شود که عثمان دمبله زیر نظر یک دستیار مربی متخصص در پیشگیری از آسیب دیدگی کار می‌کند. پس از سه فصل دشوار و یک فصل خارج از فصل پیچیده ممکن است سرانجام دمبله ساعت شکوه خود را در بارسلونا بداند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала