Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوئیز انریکه: مسی؟ من توافق را ترجیح می‌دادم

© East News / AP Photo/Manu FernandezLuis Enrique
Luis Enrique - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از این‌که کاپیتان بارسلونا روز جمعه تایید کرد که این فصل در نیوکمپ خواهد ماند، به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً لیونل مسی خواستار جدایی از بارسلونا شده بود، اما باشگاه به او اجازه نداد و روز گذشته این بازیکن اعلام کرده که یک فصل دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا که بین سال های 2014 تا 2017 بارسا و مسی را هدایت کرده است و در این مدت آن‌ها دو عنوان قهرمانی لالیگا سانتاندر و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند، معتقد است که بارسلونا و ستاره آرجانتینی باید در مورد جدایی به  توافق می‌رسیدند.

انریکه قبل از بازی تیم ملی اسپانیا با اکراین در این مورد صحبت کرد و چنین گفت:« این یک موضوع بسیار باریک است. اما به نظر من باشگاه‌ها بالاتر از هر بازیکن است. لئو باعث شده بارسلونا رشد زیادی کند، اما من ترجیح می دادم توافق کنند. خوب است که از هر دو طرف قدردان باشم. روزی فرا می رسد که لئو بارسلونا را ترک می کند، همین.»

این در حالی‌ست که انریکه و مسی در بارسلونا رابطه بسیار خوبی داشتند و سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا در اکثر مصاحبه‌هایش از لئو به نیکویی یاد می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала