Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا آماده ارائه‌ی آخرین پیشنهاد به لاوتارو

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که جدایی سوارز از بارسلونا قطعی به نظر می‌رسد، حال لاوتارو مارتینز و خریدش برای بارسلونا جزء اولویت‌های اصلی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان به سوارز اطلاع داده که جایی در بارسلونا ندارد و باید این تیم را ترک کند و اکنون سران بارسلونا به دنبال جایگزین برای او هستند.

 اگرچه نام ممفیس دپای به عنوان یک جانشین بالقوه برای مهاجم اروگوئه‌ای مطرح شده است اما بارسا همچنان شرایط جذب لوتارو مارتینز را زیر نظر دارد. باید دید که روند جدایی لوئیز سوارز از بارسلونا به چه شکل پیش می‌رود و او در نهایت در چه تاریخی از بارسلونا جدا خواهد شد چرا که هنوز یک سال از قراردادش با باشگاه باقی مانده و در حال مذاکره برای فسخ این قرارداد است. گفته می‌شود که مهاجم اروگوئه‌ای با یوونتوس به توافق رسیده و پس از ترک بارسلونا راهی آن تیم خواهد شد.

اما لوتارو مارتینز بازیکنی است که مدت هاست مورد علاقه‌ی بارسلونا قرار دارد و سران بارسا به دنبال جذب او هستند. این مهاجم آرجنتینی که در حال حاضر 23 سال دارد گزینه‌ی جذابی برای خط حمله‌ی بارسلونا به نظر می‌رسد.

​ گفته می‌شد که سران بارسا از جنوری گذشته به دنبال این بازیکن بوده‌اند اما اکنون به گفته‌ی سایت گل بارسا نیازی مبرم به خرید مهاجم دارد و خود را برای ارائه‌ی پیشنهاد نهایی به این بازیکن آماده می‌کند و در روز های آینده پیشنهاد نهایی خود را برای خرید این بازیکن به اینتر ارائه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала