Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگواین مرا به تاتنهام دعوت کرد

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر دونی فن ده بیک Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
دونی فن ده بیک Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونی فن دبیک هافبک هالندی جدید منچستریونایتد از اقدام هموطنش برای دعوت به اسپرز پیش از بستن قرارداد با یونایتد خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونی فن دبیک مدعی شد که استیون برگواین، هموطنش، سعی کرده که او را مجاب کند به جای منچستریونایتد به تاتنهام بپیوندد. 

شیاطین سرخ موفق شدند در رقابت چندین باشگاه در نهایت هافبک 23 ساله را با امضای قراردادی 5 ساله با گزینه تمدید یک سال دیگر از آژاکس به خدمت بگیرند.

 جذب فن ده بیک نشان دهنده عزم جزم یونایتد برای حضور در کورس قهرمانی در رقابت‌های داخلی و موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا تحت هدایت اوله گونار سولشر است.

این هافبک در فصل 20 - 2019 عملکرد خوبی برای آژاکس داشت و رئال مادرید در آستانه جذب او قرار داشت و آرسنال نیز علاقمند به این انتقال بود اما در نهایت او به یونایتد پیوست.

 او در گفتگو با یکی از نشریات هلند درباره صحبت‌هایی که پیش از نهایی شدن انتقالش به یونایتد انجام شده بود اظهار داشت: " استیون برخواین به من پیام داد که ببنید آیا من به تاتنهام خواهم پیوست یا نه. من آماده قدم بعدی بودم. حالا زمان رفتن رسیده بود. به همین دلیل هفته گذشته با مدیر برنامه‌ام تماس گرفتم. در آخر توافقی صورت گرفت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала