Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید کاملاً منتفی نیست؛ آینده در انتظار مسی

© AP Photo / Manu FernandezЛионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی که حالا قرار است فصل پیش رو در بارسا بماند، فردا در مورد آینده‌اش نیز با کومان صحبت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه مسی اعلام کرد که در بارسلونا خواهد ماند، بعد از ظهر فردا دوشنبه قرار ملاقات با رونالد کومان سرمربی جدیدش را دارد. فوق ستاره آرجانتینی که در پایان فصل قراردادش منقضی می‌شود حالا می‌خواهد قبل از انتخاب مقصد آینده‌اش را نیز مشخص نماید.

مهاجم آرجانتینی در چه وضعیت روحی قرار خواهد گرفت؟

سرمربی سابق هالند مطمئناً نبض ستاره‌اش را خواهد گرفت. باید او در مورد جدال و تمایل به بالا بردن جام پس از تحقیر شدن مقابل بایرن مونیخ (8-2) در لیگ قهرمانان، مسی را اطمینان دهد. همانطور که وی روز جمعه در مصاحبه خود با گل گفت: 100 فیصد آماده رقابت خواهد شد و می‌خواهد عناوین را دوباره بدست آورد. شروع با جامی که از سال 2015 به بعد از او فرار کرده است. همچنین انتظار می‌رود کومان کاپیتانی مسی را بررسی کند و بپرسد که آیا می‌خواهد بازوبند را نگه دارد؟

Soccer Football - La Liga Santander - Valencia v FC Barcelona - Mestalla, Valencia, Spain - January 25, 2020  Barcelona's Lionel Messi during the warm up before the match   - اسپوتنیک افغانستان
سرانجام زمانش رسید؛ مسی و کومان فردا به هم می‌رسند

برنامه افزودنی مستثنی نیست

فصل لیونل مسی نیز ویژه خواهد بود زیرا می‌تواند آخرین فصل حضورش در بارسا باشد. اگر او تصمیم به ماندن داشته باشد قراردادش در جون آینده به پایان می‌رسد. طبق گزارش رسانه کاتالونیایی اسپورت، کسی که اکنون بر آینده خود تسلط دارد نمی‌خواهد قبل از تصمیم گیری عجله کند. در سن 33 سالگی او ابتدا می‌خواهد احساساتش را بازیابد و ببیند نسخه بارسای کومان چگونه خواهد بود.

به شرح زیر؟

از اول جنوری او آزاد خواهد بود که با سایر باشگاه‌ها گفتگو کند و بنابراین هرگونه پیشنهادی را که به او ارائه می‌شود توجه خواهد کرد اما تمدید نمی‌تواند منتفی باشد. در 15 مارچ نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و نام جانشین جوزپ ماریا بارتومئو مشخص می‌شود و در مورد خواسته‌های او چیزهای بیشتری خواهد گفت. پروژه‌ای با حضور ژاوی به عنوان مربی می‌تواند زمینه تمدید را برای مسی فراهم کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала