Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی ماند و بارتومئو نفس راحت کشید

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارتومئو تلاش دارد تا پشت صحنه کارهایی را انجام بدهد که با آن کم کم همه چیز هدایت شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ بحران ایجاد شده در نتیجه بوروفاکس ارسال شده توسط لئو مسی به باشگاه بارسلونا و اعلام جدایی از بارسلونا این تیم را منفجر کرد.

لئو تصمیم گرفت تا در بارسا ادامه دهد و جوزپ ماریا بارتومئو رئیس این باشگاه نفس راحتی کشید. احساس غلبه بر وضعیت پرتنش و در عین حال با رضایت از مقاومت در برابر نبضی که حتی تداوم او را در راس نهاد تهدید می‌کرد او را آرام کرده است.

استحکام

بارتومئو هرگز نمی‌خواست حتی به فکر فروش مسی باشد. اگرچه فشارها از هر طرف برای موافقت وی با مذاکره شدید بود اما او کاملاً واضح گفت که نمی‌تواند حتی یک قدم به عقب برود. در این قرارداد به وضوح مشخص شده بود که مدت آزادی این فوتبالیست در تاریخ 10 جون به پایان رسیده و تنها راه نجات پرداخت بند آزادی 700 میلیون یورویی است. بارتومئو در جلسه‌ای که در محل باشگاه برگزار شد به خورخه مسی توضیح داد که او فقط برای مذاکره در مورد تمدید وارد صحبت می‌شود نه انتقال.

لئو دید که در بن بست است و چاره‌ای جز تسلیم ندارد از ادامه وضعیت فرسایشی که فقط می‌توانست به او آسیب برساند اجتناب کرد. وی همچنین در ذهنش نبود با محاکمه‌ای که می‌تواند برای همه طرف‌ها وحشتناک باشد چهره بارسا را ​​خراب کند. بارتومئو ده روز کابوس را تحمل کرد و سرانجام نفس راحت کشید.

 

سکوت

موضع گیری سخت بارسا هیچ مکاتبی در سطح رسانه‌ها نخواهد داشت. با وجود حملات شدیدی که لئو مسی به رئیس این باشگاه وارد کرد که به قول خود عمل نکرده، بارتومئو هیچ پاسخی نخواهد داد. در این باشگاه آنها درک می‌کنند که شما باید تنش را کاهش دهید و بهترین راه این است که وارد جدال نشوید. اگرچه اکنون با صحبت‌های لئو در مکان بسیار بدی قرار گرفته اما بارتومئو همچنان در پشت صحنه ادامه خواهد داد و امیدوار است که کم کم همه چیز هدایت شود.

بارسا نیز این فوتبالیست را به دلیل عدم حضور در تمرین این هفته جریمه نخواهد کرد. این باشگاه می‌فهمد که این یک مورد استثنایی است و بهتر است سنگ‌های بیشتری در راه نگذارد. آرزو این است که لئو دوباره لباس کوتاه بپوشد و دوباره شروع کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала