Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مَونت از آمدن هاورتز خوشحال نیست

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر میسون مونت
میسون مونت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش نشریه‌ی آلمانی بازیکن جوان انگلیسی چلسی از پیوستن پدیده‌ی فصل قبل لورکوزن که هم پستش است خوشحال نیست.

به گزارش اسپوتنیک، میسون مونت از پیوستن کای هاورتز به چلسی خوشحال نیست چرا که معتقد است اضافه شدن این بازیکن به ترکیب زمان حضور او در میدان را کاهش می‌دهد. 

آبی پوشان این هفته انتقال مهاجم بایرلورکوزن را نهایی کردند تا تیم فرانک لمپارد رقمی در حدود 230 میلیون پوند در بازار نقل و انتقالات تابستانی هزینه کرده باشد.

پیوستن هاورتز احتمالا رقابت بیشتری در پست هافبک هجومی برای مونت ایجاد می‌کند که در اولین فصل حضورش در تیم چلسی در تمامی رقابت‎‌های لیگ برتر برای لمپارد به میدان رفت.

 حالا روزنامه آلمانی بیلد مدعی شده که این بازیکن 21 ساله از خرید گرانقیمت جدید چلسی راضی نیست. بازیکن انگلیسی پیوستن تیاگو سیلوا را با انتشاری توییتی تبریک گفت اما هنوز اقدامی مشابه برای حضور هاورتز انجام نداده است.

​هاورتز می‌تواند در مثلث هجومی چلسی در هر پستی به میدان برود اما گفته می‌شود لمپارد قصد دارد از او در پست هافبک هجومی بازی بگیرد. آبی پوشان در این تابستان بازیکنان هجومی دیگری چون حکیم زیاش از آژاکس و تیمو ورنر از لایپزیش را نیز به خدمت گرفتند تا خط حمله خود را برای فصل آینده تقویت کرده باشند.

عملکرد خوب مونت در فصل گذشته باعث شد که گرت ساوت گیت او را برای مسابقات لیگ ملت‌های اروپا به تیم ملی انگلیس دعوت کند و او قصد دارد با حفظ این روند در رقابت‌های یورو که تابستان سال آینده برگزار خواهد شد نیز حضور داشته باشد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала