Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کامبک ستاره‌ی آتالانتا به دوران حرفه‌ای؛ ایلیچیچ به تمرینات اضافه می‌شود

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوسیپ ایلیچیچ ستاره اسلوونیایی باشگاه آتالانتای ایتالیا پس از سپری کردن وضعیت روحی نامناسب به دلیل خیانت همسرش به فوتبال برگشت.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه‌ی ایتالیایی گازتا دلو اسپورت مدعی شد یوسیپ ایلیچیچ، مهاجم تاثیرگذار تیم آتالانتا قرار است از فردا در تمرین تیم آتالانتا حضور پیدا کند.

این هافبک مهاجم موفق که از 6 هفته پیش در پی مشکلات شخصی تیم آتالانتا را ترک کرده و به اسلوونیا رفته بود پس از دوران قرنطینه خیلی نتوانست در کنار تیمش باشد و آتالانتا را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا همراهی نکرد. حالا اما خبر رسیده ایلیچیچ هم اکنون در ایتالیا حضور دارد و از روز دوشنبه در شهر برگامو و در تمرینات تیم آتالانتا شرکت خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Chiamarsi Bomber (@chiamarsibomber) on

آخرین باری که ایلیلیچ برای آتالانتا بازی کرد، دیدار مقابل یوونتوس در تاریخ 12 جولای (22 سرطان) بود که با نتیجه 2-2 مساوی به پایان رسید. پس از آن دیدار اعلام شد این بازیکن مشکل مصدومیت دارد و به این ترتیب به کشورش اسلوونیا برمی‌گردد که البته بعدها مشخص شد او با همسرش مشکلاتی پیدا کرده و حتی ممکن است به دلیل افسردگی از فوتبال خداحافظی کند. در این دوران البته تمام هم تیمی ها و باشگاه آتالانتا از او حمایت کردند تا ایلیچیچ حالا آماده بازگشت به تیمش باشد.

بسیاری از فوتبال دوستان نبود ایلیچیچ در لیگ قهرمانان را عامل حذف آتالانتا می‌دانستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала