Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیاگو در راه بازگشت به نیوکمپ + عکس

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو آلکانترا
تیاگو آلکانترا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا به جذب دوباره تیاگو آلکانتارا چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک، سایت ترانسفرمارکت در بخش شایعات روز نقل‌وانتقالات اروپا، این بار به هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ پرداخته است و نوشته است:«تیاگو 48 میلیون یورویی در راه بازگشت به بارسلونا قرار دارد.»

تیاگو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واینالدوم نیاید؛ تیاگو برمی‌گردد

آنگونه مطبوعات عنوان می کردند ابتدا لیورپول، قهرمان فصل قبل لیگ برتر و بعد منچستریونایتد به فکر همکاری با او افتادند. حتی در یکی، دو روز اخیر عنوان شد چنانچه جیورجینو واینالدوم، هافبک دفاعی هhلندی لیورپول به بارسلونا نقل مکان کند، بی شک تیاگو جایش را در تیم آنفیلدی می گیرد. اما امروز یک رسانه آلمانی مدعی شد به دو تیم لیگ برتری که مشتاقش هستند، بارسلونا نیز به طور جدی اضافه شده است.

تیاگو آلکانتارا می خواهد از بایرن مونیخ جدا شود و طی هفته های اخیر از لیورپول به عنوان مشتری جدی او نام برده می شد. در سوی مقابل، بارسلونا و در واقع رونالد کومان، به جورجینیو واینالدوم علاقه داشت. تصور می شد لیورپول تیاگو را جانشین واینالدوم کند اما شرایط در حال تغییر است.

تیاگو پیش از قهرمانی با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، از تمایلش به خروج از مونیخ گفته بود و حتی شایعاتی درباره احتمال پیوستنش به لیورپول منتشر شده بود. تیاگو 7 فصل در بایرن توپ زد و پیش از آن از سال 2005 تا 2013 در آکادمی جوانان و تیم اصلی بارسا حضور داشت.

در این حالت بارسا رقم 30 میلیون یورویی که بایرن به عنوان حق ترانسفر می خواهد را پرداخت خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Transfermarkt (@transfermarkt_official) on

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала