Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شب جنجالی «جوکوویچ» در نیویورک؛ مرد شماره یک تنیس جهان اخراج شد! + ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نواک جوکوویچ صربستانی
نواک جوکوویچ صربستانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرد شماره یک تنیس جهان به خاطر ارتکاب حرکتی ناپسند از چهارمین گرنداسلم فصل جاری کنار گذاشته شد.

 به گزارش اسپوتنیک، نواک جوکوویچ بخت اصلی قهرمانی در مسابقات تنیس آزاد آمریکا در جریان ست اول بازی مقابل بوستا اسپانیایی در دور چهارم، توپ را به گردن داور خط مسابقه کوبید و بعد از تصمیم مسوولان بازی، از مسابقات اخراج شد.

اندی ماری   Теннис. Ролан Гаррос. Тринадцатый день - اسپوتنیک افغانستان
ادای احترام زیبای جوکوویچ به موری

در این حادثه تنیسور صرب پس از آنکه آخرین امتیاز گیم نهم ست اول را از دست داد، از سر خشم توپی را که در جیبش داشت، درآورد با قدرت تمام با راکت خود به آن ضربه زد. از شانس بد او توپ به صورت سهوی به گلوی یکی از خط‌ نگه‌داران انتهای زمین برخورد کرد و او از شدت ضربه نقش بر زمین شد.

جوکوویچ پس از این اتفاق از داور زن عذرخواهی کرد. این اتفاق عجیب و دور از انتظار در حالی رخ داد که «جوکر» شانس اول قهرمانی بود و به راحتی می‌توانست در غیاب نادال و فدرر یک گرداسلم دیگر را به کارنامه افتخاراتش اضافه کند. جوکوویچ پس از این اتفاق در صفحه اجتماعی خود نوشت:

«وضعیت پیش آمده من را بسیار ناراحت و غمگین کرده است. جویای حال کمک داور شدم و خدا را شکر حالش خوب است. شدیدا از استرسی که به او وارد شده متاسفم. واقعا کار اشتباهی بود. نام او را آشکار نمی کنم تا بی احترامی نشود. در خصوص حذف از تورنمنت، باید روی این ناامیدی ایجاد شده کار کنم و این اتفاق را درسی برای رشد و بهتر شدن خود به عنوان بازیکن و انسان ببینم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала