Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ در حال بررسی شرایط خرید گرت بیل

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه منچستریونایتد به خرید مهاجم ولزی باشگاه رئال مادرید علاقمند شده و قصد بررسی شرایط انجام این انتقال را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که منچستریونایتد بار دیگر علاقه خود به جذب گرت بیل را نشان داده‌اند. این روزنامه خبر داده که بیل آماده برگزاری جلسه با زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، برای مشخص کردن آینده خود است اما در نهایت مدیران رئال امیدوار هستند که باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی را برای جذب این بازیکن ارائه کنند تا آنها نیز بتوانند او را به فروش برسانند.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
رئال پیشنهاد 100 میلیونی برای بیل را رد کرد

 شیاطین سرخ پیش از این به بازیکن 31 ساله لینک شده بودند و حالا گفته می‌شود تاتنهام نیز علاقه زیادی به برگرداندن این بازیکن به ترکیبش دارد خصوصا که ژوزه مورینیو نیز یکی از علاقمندان سبک بازی گرت بیل است. اما آنها برخلاق یونایتد بودجه کافی برای چنین خریدی را در اختیار ندارند. پیش از این کالدرون، مدیرعامل سابق رئال، مدعی شده بود که این تیم تابستان گذشته پیشنهاد 89 میلیون پوندی از سوی یک تیم لیگ برتری برای خرید بیل را رد کرده است.

بیل در گفتگویی که اخیرا با اسکای اسپورت داشت به پیشنهادی مشابه اشاره کرده و گفته که رئال در لحظه آخر راه انتقال را بست. بازیکن ولزی اخیرا تایید کرده که به دنبال ترک برنابئو است و اضافه کرد که باشگاه رئال مادرید راه جدایی او را بسیار دشوار کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала