Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوییس انریکه: راموس در زمین یک رهبر است؛ فاتی بزرگترین گنچ اسپانیا است

© @SeFutbol - FBپیروزی مقتدرانه اسپانیا در نبود لوئیز انریکه
پیروزی مقتدرانه اسپانیا در نبود لوئیز انریکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از عملکرد شاگردانش مقابل اوکراین در لیگ ملت‌های اروپا ابراز رضایت و از مدافع تیمش به عنوان یک رهبر در زمین یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه 4 بر صفر اوکراین را درهم کوبید و در خانه جشن پیروزی گرفت.

تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
لیگ ملت‌های اروپا؛ برد پرگل اسپانیا در شب توقف دوباره آلمان برابر سوییس
لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از این بازی به رسانه‌ها گفت:«شب فوق‌العاده‌ای بود. بر بازی تسلط داشتیم و از دقیقه اول تا سوت پایان تیم برتر میدان بودیم. سرخیو راموس یک رهبر در زمین است و با مثال و اینکه چطور تیم را در زمین رهبری می‌کند، می‌توان این را ثابت کرد. راموس چیزهایی به تیم اضافه می‌کند و وقتی به عنوان سرمربی، او را در تیم‌تان دارید، کارها برای‌تان خیلی راحت می‌شود.»
سرمربی لاروخا در درباره مهاجم 17 ساله‌اش که در دومین بازی ملی خود، اولین گلش را به ثمر رساند و با شکستن رکورد 95 ساله تبدیل به جوانترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا شد، گفت:«وقتی آنسو فاتی را برای حضور در تیم ملی انتخاب کردیم، به سن او نگاه نکردیم. این بدان معنا نیست که نباید درک کنیم که فاتی ممکن است بازی‌های بدی انجام دهد و بارها مرتکب اشتباه خواهد شد.»
انریکه در ادامه با ستایش از عملکرد فاتی گفت:«این هم جزیی از فرایند یادگیری اوست، اما اعتماد به نفس آنسو عادی نیست. فاتی بازیکنی سختکوش‌ و فروتن است. او با سرعت چشمگیرش تمرین کرده و خوشحالم که با لذت گلزنی به خانه می‌رود. در سن آنسو رسیدن به اوج آسان است، اما او آنقدر بالغ است که بداند راهی که دنبال می‌کند بهترین است. فاتی بسیار آرام و فروتن است.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала