Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ ملت‌های اروپا؛ برد پرگل اسپانیا در شب توقف دوباره آلمان برابر سوییس

© Photo / FB/Selección Española de Fútbol تیم ملی فوتبال اسپانیا
تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدارهای دومین شب از هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا با پیروزی خانگی تیم ملی فوتبال اسپانیا و تساوی آلمان در خانه سوئیس به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا، در مهم‌ترین دیدارها اسپانیا در خانه مقابل اوکراین پیروز شد و آلمان در خانه سوئیس به تساوی بسنده کرد.

در ورزشگاه آلفردی دی‌استفانوی شهر مادرید، تیم ملی اسپانیا با نتیجه 4 بر صفر مهمانش اوکراین را در هم کوبید و به این ترتیب اولین برد خود در دومین دوره از لیگ ملت‌های اروپا را کسب کرد. راموس در دقیقه 3 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 29 دو گل نخست اسپانیا را زد.

پس از آن نوبت به فاتی 17 ساله بارسلونا رسید تا در دقیقه 32 اولین گل ملی خود را برای اسپانیا به ثمر برساند. در نهایت 6 دقیقه به پایان مسابقه تورس گل آخر ماتادورها را رقم زد. فاتی که برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا قرار می‌گرفت، با گلی که زد به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا هم تبدیل شد.

در دیگر بازی گروه 4 از لیگA، در ورزشگاه یاکوب‌پارک شهر بازل، تیم ملی آلمان که مهمان سوئیسی‌ها بود، با گل دقیقه 14 گوندوغان از میزبانش پیش افتاد، اما ویدمر در دقیقه 58 گل تساوی را برای سوئیس زد. به این ترتیب آلمان همچون بازی قبلی‌اش مقابل اسپانیا به تساوی بسنده کرد.

و اما در گروه 4 لیگ B هم دو دیدار برگزار شد.

جدال ولز با بلغارستان با یک گل به سود ولز به پایان رسید. تک گل ولز را ویلیامز به ثمر رساند. فنلاند هم توانست با همین نتیجه ایرلند را از پیش رو بردارد. و اما در گروه 3 لیگ B جدال صربستان و ترکیه با تساوی بدون گل به پایان رسید این درحالی بود که روسیه با نتیجه سه بر دو مجارستان را شکست داده بود.

در گروه 3 لیگ C هم دو دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی یونان با نتیجه دو بر یک کوزو را از پیش رو برداشت و اسلوونی هم با یک گل مولداوی را شکست داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала