Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس باشگاه لیون: دپای تا پایان فصل می‌ماند

© Sputnik / Елена Руско /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژان میشل آئولاس رییس باشگاه لیون، به علاقه باشگاه بارسلونا به دپای واکنش نشان داد و مدعی شد که این بازیکن تا پایان فصل در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل باشگاه بارسلونا کیکه ستین را اخراج کرد و رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شد.

با روی کار آمدن این سرمربی هالندی، جدایی سوارز از بارسلونا قوت گرفت و سرمربی جدید از مدیران این باشگاه خواست تا ممفیس دپای را به عنوان جانشین مهاجم اروگوئۀ به خدمت بگیرند.

ممفیس دپای نیز دیشب  پس از شکست تیم کشورش برابر ایتالیا، علاقه بارسا را به خودش تایید کرد و مدعی شد که با مدیر برنامه‌هایش مذاکراتی صورت گرفته است.

رییس باشگاه لیون اما برخلاف ادعای دپای، مذاکره با بارسلونا را رد کرد و مدعی شد که کاپیتان تیمش تا پایان فصل در این باشگاه خواهد ماند.

ژان میشل آئولاس با نشر توییتی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:« اگر او تا حالا در این باشگاه مانده است، تا پایان فصل نیز خواهد ماند. ما هیچ مذاکرۀ با باشگاه بارسلونا نداشته‌ایم و آنچه شما خوانده اید، درست نیست. باشگاه مذاکرات خود را داریم و می‌خواهیم تا فصل خوبی داشته باشیم.»

آئولاس  در حالی چنین اظهار نظر می‌کند که قرارداد فعلی دپای با باشگاه لیون یک فصل دیگر اعتبار دارد و این بازیکن تا حالا تمایلی برای تمدید قرارداد نشان نداده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала