Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذرخواهی دو بازیکن تیم ملی انگلیس پس از دعوت دختران آیسلندی به هُتل

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی انگلیس
تیم ملی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو بازیکن تیم ملی انگلیس به دلیل کاری که در اردوی تیم ملی انگلیس از آنها سر زد، رسماً عذرخواهی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، فودن، هافبک 20 ساله منچسترسیتی و میسون گرین‌وود، بال 18 ساله منچستریونایتد به دلیل دعوت مهمان غیرمجاز به اتاق خود در هتل محل اقامت تیم ملی انگلیس در ایسلند و نقض پروتکل‌های بهداشتی، از اردوی سه‌شیر کنار گذاشته شدند.

England national football team - اسپوتنیک افغانستان
اخراج دو بازیکن از تیم ملی انگلیس به دلیل نقض پروتکل‌های صحی + عکس
اکنون این دو بازیکن جوان تیم ملی انگلیس به خاطر این حرکت خود عذرخواهی کردند. در پیام میسون گرین‌وود که توسط باشگاه منچستریونایتد منتشر شده، آمده است:«اکنون که فرصتی برای فکر کردن به اتفاقی که افتاد، پیدا کردم، فقط می‌توانم از همه به خاطر شرمساری‌ای که ایجاد کردم، عذرخواهی کنم. به خانواده‌ام، هواداران، باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس قول می‌دهم که این درسی است که از آن چیزهای زیادی خواهم آموخت
فودن نیز در صفحۀ توییترش از اتفاق رخ داده عذرخواهی کرد و نوشت:«من به دلیل حرکتی که در ایسلند از من سر زد، عذرخواهی کنم. در این مورد من تصمیم بدی گرفتم و رفتارم در حد استانداردهایم نبود. من پروتکل‌های کووید 19 را نقض کردم که برای حمایت از من و هم‌تیمی‌هایم وضع شده است. از این اشتباه سهوی درس ارزشمندی خواهم گرفت و برای ساوت‌گیت و تیم ملی انگلیس آرزوی موفقیت در بازی این هفته‌شان دارم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала