Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم سابق رئال: هازارد در بهترین فُرم با مسی قابل مقایسه است

© REUTERS / Toru HanaiSoccer Football - World Cup - Third Place Play Off - Belgium v England - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - July 14, 2018 Belgium's Eden Hazard
Soccer Football - World Cup - Third Place Play Off - Belgium v England - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - July 14, 2018 Belgium's Eden Hazard - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرناندو مورینتس مهاجم سابق رئال مادرید در مورد مقایسه هازارد با مسی صحبت کرد و مدعی شد که شماره 7 فعلی کهکشانی‌ها در بهترین فُرم با کاپیتان بارسلونا قابل مقایسه است.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد مهاجم بلجیمی رئال مادرید، در زمان حضور در چلسی نمایش درخشان داشت و این موضوع سبب شد تا بسیاری از کارشناسان فوتبال این بازیکن را با لیونل مسی ستاره درخشان بارسلونا مقایسه کنند.

این بازیکن اما در رئال مادرید به دلیل مصدومیت نمایش خوبی نداشته است و کارشناسان نیز او را دیگر با مسی مقایسه نمی‌کنند.

فرناندو مورینتس مهاجم سابق رئال مادرید اما معتقد است که این بازیکن بهترین فُرم خود باز خواهد گشت و در آن زمان با کاپیتان بارسلونا قابل مقایسه خواهد بود.

مورینتس در مراسم آمادگی آغاز فصل جدید لالیگا در این مورد گفت:« هازارد فصل گذشته نمایش خوبی نداشت، اما امسال می‌تواند به بهترین فُرم خود باز گردد و با مسی رقابت کند. در واقع بهترین هازارد،‌ بهترین رودریگو، بهترین آسنسیو و بهترین وینیسیوس می‌توانند با تجربه بنزما همراه شوند و شروع و پایان خوب را رقم بزنند.»

مورینتس در حالی چنین ابراز نظر می‌کند که قبل از این ساموئل اتوئو بازیکن سابق بارسلونا، هازارد را هم سطح مسی عنوان کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала