ایتالیا از سرویس های اپل و گوگل تحقیق می کند

CC0 / / ایتالیا از سرویس های اپل و گوگل تحقیق می کند
 ایتالیا از سرویس های اپل و گوگل تحقیق می کند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از شکایات درباره عملکردهای تجاری ناعادلانه و نقض قوانین حمایت از مشتری در ایتالیا تحقیقاتی درباره سرویس های ذخیره ابر اپل، گوگل و دراپ باکس در این کشور آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس،  سازمان ناظر بر رقابت ایتالیا تحقیقاتی درباره سرویس های ذخیره ابر شرکت های اپل، گوگل و دراپ باکس آغاز کرده است.

گوگل - اسپوتنیک افغانستان
استرالیا نیز از گوگل شکایت کرد

طبق اطلاعات، با توجه به شکایات درباره عملکردهای تجاری ناعادلانه و نقض قوانین حمایت از مشتری در ایتالیا، درکل ۶ فرایند تحقیقاتی درباره سرویس های آی کلاد اپل، گوگل درایو و دراپ باکس آغاز شده است.  در این یکی از این تحقیقات «بندهای تبعیض آمیز» در قراردادها نیز بررسی می شود.

سازمان ناظر بر رقابت ایتالیا در حال بررسی این موضوع است که آیا سه شرکت مذکور شیوه جمع آوری اطلاعات کاربران و استفاده از آنها برای مقاصد تجاری را اعلام  کرده اند یا به طور دقیق این موضوع را تشریح کرده اند یا خیر.

 همچنین دلیل دیگر این تحقیقات بررسی این موضوع است که آیا Dropbox در ارائه اطلاعات واضح و قابل دسترسی در مورد چگونگی لغو قرارداد برای کاربران یا پیگیری حل و فصل اختلافات دادگاه موفق نبوده است.

تحقیقات ایتالیا از این شرکت های فناوری بخشی از تلاش قانونگذاران اتحادیه اروپا برای شفاف سازی شرایط سرویس هایی است که شرکت ها در اختیار کاربران قرار می دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала