ترامپ معترضان را "اوباش و راهزن" خواند

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ معترضان را "اوباش و راهزن" خواند
ترامپ معترضان را اوباش و راهزن خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا ضمن حمله لفظی به دموکرات‌ها آن‌ها را عامل ناآرامی‌ها در شهر‌های آمریکا دانست.

به گزارش اسپوتنیک،  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری معترضان ضد نژادپرستی و جنبش «زندگی سیاهان اهمیت دارد» را «اراذل و اوباش» خواند.

روز گذشته ویدئویی از گروهی معترض نما‌ها در پیتسبورگ منتشر شد که به سوی مردمی که در بیرون یک رستوران مشغول غذا خوردن بودند رفته و پس از فریاد زدن بر سر آن‌ها از غذای آن‌ها برداشتند.

یک موتر معترضان سیاه‌پوست در امریکا را زیر گرفت - اسپوتنیک افغانستان
یک موتر معترضان سیاه‌پوست در امریکا را زیر گرفت

او با اشاره به رخدادی که دیشب در پیتسبورگ رخ داد، نوشت: معترضان «زندگی سیاهان اهمیت دارد» به طرز وحشتناکی افرادی که در بیرون یک رستوران در حال غذا خوردن بودند را آزار و اذیت کردند و غذای آن‌ها را از داخل بشقابشان برداشتند. این آنارشیست ها، معترض نیستند بلکه رای دهندگان به بایدن هستند. اما او (بایدن) هیچ کنترلی ندارد و چیزی برای گفتن ندارد. ننگ آور است. چنین چیزی تاکنون ندیده بودم. آن‌ها اراذل و اوباش هستند.

ترامپ همچنین بار دیگر ضمن انتقاد از دموکرات‌ها مدعی شد چنین حرکاتی در شهر‌هایی رخ می‌دهد که توسط دموکرات‌ها اداره می‌شوند و جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها و معاون او کامالا هریس حتی در مورد آن سخنی نگفتند.

ترامپ به طور مداوم به دلیل اعتراضات و ناآرامی‌ها به بایدن حمله می‌کند و می‌گوید معاون رئیس جمهور سابق به جای معترضان، پلیس را مقصر خشونت‌ها می‌داند.

بایدن در مبارزات انتخاباتی خود بار‌ها خشونت را در میان اعتراضات در سرتاسر کشور که خواستار اصلاحات گسترده پلیس و عدالت نژادی است، محکوم کرده است. 

ترامپ امروز سه شنبه در توئیت دیگری اعلام کرد که او هزینه زیادی را در طول مبارزات انتخاباتی خود صرف کرد تا عواقب ناشی از گزارش جعلی در مورد آمار ویروس کرونا را برطرف کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала