Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم سابق بارسلونا: هازارد هم‌سطح با مسی است

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره سال‌های قبل باشگاه بارسلونا که با این تیم به قهرمانی اروپا نیز دست‌ یافت، در تازه‌ترین مصاحبه خود به تمجید از ادن هازارد پرداخت و او را همتراز مسی دانست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ اس»، شماری از ستاره‌های سال‌های قبل باشگاه‌های اسپانیایی در مراسم افتتاحیه رقابت‌های لالیگا حضور داشتند اما در این میان ساموئل اتوو، مهاجم پیشین بارسلونا اظهارنظر جالب‌ توجهی کرد.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
هازارد، سومین بازیکن گران‌قیمت تاریخ فوتبال + عکس

اتوو در ابتدای صحبت‌های خود اشاره کرد که اگرچه بارسلونا یکی از بدترین فصل‌های خود را در سال‌های اخیر طی کرده، اما می‌تواند شانس بالایی برای قهرمانی در فصل جدید رقابت‌ها داشته باشد و انگیزه آن‌ها، قهرمانی را برایشان به ارمغان می‌آورد.

مهاجم اسبق بارسا در رابطه با تصمیم مسی مبنی بر ماندن در بارسا ابراز خرسندی کرد:«مسی مثل پسر من است. از اینکه او در بارسا می‌ماند بسیار خوشحالم، اما مسئله این است که بارسا به بازیکنان بیشتری نیاز دارد که فلسفه تیکی تاکا را بدانند.»
این ستاره گلزن سابق آبی اناری‌ها در پایان با تمجید از ادن هازارد گفت:«هازارد همتراز مسی است. من به این مسئله اعتقاد دارم و البته از دیگر بازیکنانی که بسیار مایلم در فصل جدید شاهد بازگشتش به دوران اوج باشم، سرخیو بوسکتس است

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала