Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال قیمت بیل را مشخص کرد

© AFP 2023 / LEON NEALWelsh footballer Gareth Bale (R) and his partner Emma Rhys Jones pose on arrival for the world premiere of the new James Bond film 'Spectre' at the Royal Albert Hall in London on October 26, 2015
Welsh footballer Gareth Bale (R) and his partner Emma Rhys Jones pose on arrival for the world premiere of the new James Bond film 'Spectre' at the Royal Albert Hall in London on October 26, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید هزینه انتقال گرت بیل را در میان علاقه منچستریونایتد تعیین کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید آماده است تا گرت بیل را در معامله‌ای ارزان، تابستان امسال از کار بیاندازد تا از شر دستمزد وی خلاص شود.

وینگر ولزی به دنبال انجام وظیفه بین المللی در طی آن مصاحبه‌ای انجام داد و اعتراف کرد که در تلاش است مادرید را ترک کند. بیل ادعا کرد مادرید ادامه کار را برای او "بسیار دشوار" کرده اما اکنون به نظر می‌رسد آنها مایل هستند به خواسته‌های خود خاتمه دهند تا خروج وی تسهیل شود.

طبق گزارش موندو دیپورتیوو مادرید آماده است در بدل فقط 22 میلیون پوند پیشنهاد ها را بررسی کند.

اورتون به تازگی هزینه مشابهی را برای خامس رودریگز پرداخت کرد و قیمت بیل می‌تواند علاقمندان بیشتری از لیگ برتر را جلب کند.

دستمزد این بازیکن 31 ساله هنوز هم می‌تواند یک مشکل باشد اما با توجه به سن او و ناامیدی برای ترک مادرید تصور می‌شود که او مایل است به طور قابل توجهی خواسته‌های خود را به منظور اطمینان از انتقال رها کند.

اعتقاد بر این است که منچستریونایتد مشتاق جذب بیل است اما اولویت آنها تکمیل قرارداد با جیدون سانچو بازیکن تیم بوروسیا دورتموند می‌باشد.

رومن کالدرون رئیس سابق رئال مادرید اخیراً ادعا کرد که یک باشگاه انگلیسی که نامش فاش نشده 89 میلیون پوند برای بیل نزدیک به روز مقرر در سال گذشته پیشنهاد داده، فقط برای این‌که مادرید فکر می‌کرد او در فصل قبل نقش بزرگی دارد این پیشنهاد را رد کرد.

این به دنبال تصمیم باشگاه اسپانیایی برای رد کردن پیشنهاد بزرگ یک تیم سوپرلیگ چین بود.

هفته گذشته بیل به اسکای اسپورت گفت: "من سال گذشته سعی کردم آنجا را ترک کنم و آنها در آخرین ثانیه جلو همه چیز را گرفتند. این پروژه‌ای بود که من از آن هیجان زده شدم اما عملی نشد. موارد دیگری نیز وجود داشته که ما سعی کرده‌ایم برویم اما باشگاه اجازه این کار را نمی‌دهد یا آنها کاری انجام داد."

او اضافه کرد: "بنابراین من حدس می‌زنم که این باشگاه باشد، چه می‌توانم بگویم؟ من می‌خواهم فوتبال بازی کنم. من هنوز انگیزه بازی فوتبال را دارم بنابراین حدس می‌زنم که این باشگاه واقعاً باشد. من نمی‌توانم، برای انجام هر کاری آنها کنترل همه چیز را در دست دارند. من یک قرارداد دارم بنابراین تمام کاری که می‌توانم انجام دهم این است که کاری را که انجام می‌دهم ادامه دهم تا امیدوارم چیزی پیش بیاید. این در اختیار باشگاه است و آنها صادقانه کارها را بسیار دشوار کرده‌اند."

اکنون انتظار می‌رود بیل روز چهارشنبه با زیدان دیدار کند و در مورد آینده‌اش صحبت نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала