Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فشار ممفیس دپای برای امضای قرارداد با بارسا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فشار سرمربی هالندی سبب شد تا علناً سران بارسلونا به خواست او سرخم کند و به جذب ممفیس دپای ستاره لیون اقدام کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدکومان سرمربی جدید بارسا در نهایت موفق شد تا فشارهای او نتیجه بدهد و بارسلونا بر خواستش که همانا خرید ممفیس دپای می‌باشد تمکین کند.

ممفیس دپای (26 ساله) یکی از مهاجمانی است که در دستور کار باشگاه بارسا قرار دارد تا از انتقال قابل پیش بینی لوئیز سوارز که رونالد کومان او را در برنامه‌اش ندارد، تخفیف دهد. در حقیقت مربی هالندی حامی بزرگ مُهاجم المپیک لیون است که برای تقویت خط حمله و جایگزینی ستاره اروگوئه‌ای که یوونتوس قصد دارد او را به خدمت بگیرد، به یک هدف واقعی تبدیل شده است. دپای شاگرد ثابت سابق رونالد کومان در ترکیب لاله‌های نارنجی یک درخواست سریع از مربی جدید بارسا دریافت کرده و دبیرخانه فنی آن را پنهان نمی‌کند اگرچه او اطمینان می‌دهد که هنوز برسر امضای قرارداد توافق نکرده است.

کسی که علاقه بارسا به خود را پنهان نمی‌کند خود دپای است که پس از انجام 90 دقیقه بازی برای هالند مقابل ایتالیا در مورد قرارداد احتمالی‌اش با بارسا صحبت کرد. دپای در گفتگو با تلویزیون هالندی "NOS" اظهار داشت که "منتظر خواهیم ماند و خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد... این سه شنبه من با المپیک لیون صحبت خواهم کرد. من می‌دانم که علاقه‌ای از تیم بارسا وجود دارد اما نمی‌توانم چیزهای بیشتری بگویم عمدتا به این دلیل که من با نماینده خود نیز زیاد صحبت نکرده‌ام."

بارسا در تلاش است تا قیمت این عملیات را که لیون 30 میلیون یورو تخمین زده کاهش دهد، از جمله ساموئل امتیتی ​مدافع مرکزی که کومان دورش انداخته را وارد معامله کند.

امتیتی ​​که به عنوان بهترین بازیکن لیون برای خود جایگاهی دست و پا کرد به این ترتیب به باشگاه قدیمی‌اش باز خواهد گشت. نمایندگان ساموئل نمی‌خواست درمورد این اطلاعات با موندو تیپورتیوو صحبت کند اگرچه آنها آنرا انکار نکردند همانطور که قبلاً خبرهای دیگر درباره امتیتی را گفته‌اند. تا امروز بازیکن فرانسوی هنوز در تمرینات بارسا ظاهر نشده است. او به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین از ناراحتی زانو رنج می‌برد.

 

مطبوعات لیون

در همین حال ژان میشل اولاس رئیس لیون، بارسا را ​​نیز تحت فشار قرار می‌دهد تا در صورت درخواست قطعی باشگاه اسپانیایی برای دپای با خواسته‌های مالی‌اش موافقت کند. مرد هالندی تابستان سال آینده قراردادش به پایان می‌رسد و باشگاه بارسا مبلغ 20-25 میلیون به او می‌دهد زیرا در جنوری او می‌تواند آزادانه با هر باشگاهی مذاکره کند و در یک سال آزاد خواهد بود. با این حال رهبر  دانای تیم فرانسوی می‌داند بازار چیست و در اظهارات به "تله فوت" عجله کرد تا اطمینان دهد که علاوه بر بارسا رُم نیز خواستار اوست.

به خاطر بارسا مذاکرات تمدید قرار داد دپای با لیون متوقف شده که می‌خواهد او را با توجه به عملکرد خوبش به خدمت بگیرد. ستاره هالندی می‌خواهد لباس بارسا را ​​بپوشد و حتی نمی‌خواهد در مورد تمدید با لیون چیزی بشنود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала