Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستیانو: "مجبور نیستم چیزی را ثابت کنم آن را در زمین نشان می‌دهم"

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر کریشتیانو رونالدو
کریشتیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از 100 گله شدن اظهار داشت: "پرتگال بدون من بهتر است؟ من چیزی برای اثبات ندارم."

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتگال پس از به ثمر رساندن دو گل در بازی مقابل سویدن و رسیدن به 100 گل در رده ملی اظهار داشت که می‌دانست با توجه به این فرصت بار دیگر مقابل سویدن گل خواهد زد تا صدمین گلش را برای پرتگال به ثمر برساند اما وی اصرار دارد که "هیچ چیزی برای اثبات ندارد".

این اولین حضور رونالدو برای کشورش در سال 2020 بود که هفته گذشته مقابل کرواسیا حضور نداشت و هم‌وطنانش 4-1 برنده شدند.

این نتیجه پیشنهادهایی را به دنبال داشت که پرتگال در نبود فوق ستاره‌اش ممکن است بهتر باشد اما او سه شنبه رکورد زد. با دو گل او صدمین گل خود در سطح بین المللی را در همان مکانی تضمین کرد که پیش از این با هت‌تریکی توانسته بود پرتگال را به جام جهانی 2014 برزیل برساند.

کریستیانو: حرفه‌ای من خودش صحبت می‌کند

فوق ستاره یوونتوس پس از بازی گفت:

"من که در این ورزشگاه اثری از خود برجای گذاشته‌ام می‌دانستم که اگر بازی کنم دوباره نشانی برجا می‌گذارم. من این کار را نمی‌کنم مراقب تحریکات باشم. آنچه در کار حرفه‌ای خود انجام داده‌ام خود گویای این امر است. مجبور نیستم چیزی را ثابت کنم و وقتی مجبور به اثبات آن هستم آن را در زمین نشان خواهم داد."

رونالدو در مورد گل مهمش گفت:

"من بسیار خوشحالم، اولاً چون تیم پیروز شد این همان هدفی بود که ما داشتیم. دوم گل 100 و سپس 101 من را بسیار خوشحال کرد. اکنون آینده فقط در دست خداست. احساس خوبی دارم از بازی با این بازیکنان جوان احساس خوبی دارم."

رکورد 109 گل علی دایی اسطوره ایران رکورد بعدی رونالدو خواهد بود. رونالدو افزود: "من به امتیاز 100 گل رسیده‌ام و اکنون به رکورد نگاه می‌کنم. این مرحله به مرحله است بدون اینکه آن را به یک وسواس تبدیل شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала