Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادای احترام رییس فیفا و بهترین‌های فوتبال به رونالدو

© REUTERS / Rafael MarchanteReal Madrid forward Cristiano Ronaldo attends the ceremony to rename Funchal airport as Cristiano Ronaldo Airport in Funchal, Portugal March 29, 2017.
Real Madrid forward Cristiano Ronaldo attends the ceremony to rename Funchal airport as Cristiano Ronaldo Airport in Funchal, Portugal March 29, 2017.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو شب قبل توانست به رکورد 100 گل در رده ملی دست یابد که مورد ستایش خیلی از اسطوره‌ها و رییس فیفا قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، دیشب همه نگاه‌ها به کریستیانو رونالدو بود و این برای اولین بار در مورد سوپر استار پرتگالی نبود زیرا او در بازی کشورش مقابل سویدن در لیگ ملت‌های اروپا توانست دو گل بزند تا به یک قرن گل زده در رده ملی دست یابد

به طور معمول او نه تنها به عدد مورد نظر رسید بلکه از آن نیز عبور کرد.

با درخشش رونالدو همچنان او به عنوان دومین بازیکن مرد موفق به شکستن رکورد 100 گل می‌شود در حالی‌که در فوتبال مردان علی دایی افسانه‌ ایران با 109 گل صدرنشین است ولی شکستن رکورد او برای رونالدو سخت نخواهد بود.

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا بلافاصله پس از بازی از طریق پیامکی به زبان انگلیسی و پرتگالی به کاپیتان سلسائوی اروپا تبریک گفت و همچنان پله اسطوره بزرگ دنیای فوتبال از طریق توییتر او را ادای احترام کرد.

افسانه‌های زیادی از فیفا به این جمع پیوست از جمله هم تیمی‌های محبوب سابق وی مانند مارسلو و ریو فردیناند که پیام‌های ویدیویی را برای ستایش این پدیده مُدرن ارسال کردند.

 

پیامک رئیس فیفا

"تبریک می‌گویم، کریستیانو! بیش از 100 گل با تیم ملی شما را؛ یک رکورد خارق العاده از یک افسانه زنده فوتبال جهان مانند شما. امیدوارم به زودی شخصاً برای تان تبریک بگویم. بهترین‌ها را برایت آرزود دارم.

جیانی"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала