پوتین: سازمان همکاری شانگهای به چالش های جدید مرتبط با کرونا واکنش نشان می دهد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: سازمان همکاری شانگهای به چالش های جدید مرتبط با کرونا واکنش نشان می دهد
پوتین: سازمان همکاری شانگهای به چالش های جدید مرتبط با کرونا واکنش نشان می دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در این ویدئوکنفرانس گفت، که ما در تلاش هستیم تا برای غلبه بر پیامدهای سیاسی، تجاری، اقتصادی و اجتماعی ناشی از ویروس کرونا تمامی اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه اظهار داشت، کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به چالش های جدی جدید از جمله در زمینه غلبه بر چالش های تجاری و اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، فورا واکنش نشان می دهند.

پوتین؛ سرپرست هیأت روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل - اسپوتنیک افغانستان
پوتین؛ سرپرست هیأت روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل

پوتین در ویدئوکنفرانس با وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای گفت:"سازمان همکاری شانگهای در عمل توانایی خود را برای پاسخگویی سریع به چالشهای جدی جدید نشان داده است. ما در تلاش هستیم تا برای غلبه بر پیامدهای سیاسی، تجاری، اقتصادی و اجتماعی ناشی از ویروس کرونا تمامی اقدامات لازم را انجام دهیم".

نشست وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای 10-9 سپتامبر در مسکو برگزار می شود.

سازمان همکاری شانگهای یک سازمان بین المللی است که در سال 2001 از سوی سران چین، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان و ازبکستان پایه گذاری شد. 9 ژوئن 2017 در نشست این سازمان در قزاقستان، عضویت هند و پاکستان به تصویب اعضا رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала