Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ارلینگ هالند را به زودی در رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهید دید

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن پشین تیم سوانسی به این باور است که ظهور ارلینگ هالند در فوتبال اروپا تشابه زیادی به کیلیان ام باپه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند مهاجم ناوریی دورتموند که مورد نظر رئال مادرید قرار گرفته اخیرا گفته که میچو مهاجم اسبق سوانسی یکی از اسطوره هایش بوده است و حتی بازیکن دورتموند اخیرا به سبک مهاجم سابق فوتبال اسپانیا خوشحالی کرده است.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
هالند واقعا در دورتموند خوشحال نیست؟
میچو به تمجید از ستاره دورتموند پرداخت و گفت:«وقتی من در انگلیس بودم، هالند خیلی جوان بود و تازه کار خود را شروع کرده بود. فصل اول بسیار خوبی در سوانسی داشتم و فکر می کنم او هم بازی های من را تماشا می کرد. به نظرم باعث افتخار است چون او بازیکنی است که عصر جدیدی در فوتبال امروز رقم خواهد زد. او همه چیز دارد: جوان، گلزن، بسیار سریع با وجود قد بلندی که دارد، و ضربات خوبی هم با هر دو پا می زند. فکر می کنم هالند یکی از بهترین مهاجمان اروپا خواهد شد.»
او در ادامه با ستایش از ستاره نارویی هالند اظهار داشت:«اگر هالند فرصتش را داشته باشد، باید به دنبال یک پروژه ای باشد که در آن نقش مهمی ایفا کند. او در دورتموند پیشرفت خواهد کرد تا بازیکن بسیار بهتری شود. رئال مادرید یکی از بهترین باشگاه های دنیاست و بهترین بازیکنان دنیا باید در بهترین باشگاه دنیا بازی کنند. می دانم که هالند لالیگا را هم دنبال می کند. نمی خواهم با این موضوع خیلی او را اذیت کنم اما می دانم که طرفدار فوتبال زیبا است و مطمئنم که آن را از نزدیک دنبال می کند. امیدوارم که در آینده، از نزدیک از حضورش لذت ببریم.»

ستاره دورتموند در پنجره نقل و انتقالات ماه جنوری به بوروسیا دورتموند پیوست و از رفتن به منچستریونایتد ابا ورزید.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала