Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس - پرز؛ کاملاً برعکس مسی - بارتومئو

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رابطه کاپیتان و مدیر در بارسلونا و رئال‌مادرید وضعیتی متفاوت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، برخلاف بارسلونا که لیونل مسی با جوزپ ماریا بارتومئو اصلاً خوب نیست، در رئال‌مادرید بین کاپیتان و رییس ارتباط بسیار خوبی برقرار است.

پیروزی مقتدرانه اسپانیا در نبود لوئیز انریکه - اسپوتنیک افغانستان
لوییس انریکه: راموس در زمین یک رهبر است؛ فاتی بزرگترین گنچ اسپانیا است

راموس نخستین نفری بود که در شروع بحران کرونا تصمیم گرفت با باشگاه و البته با بازیکنان در مورد کاهش دستمزد‌ها مذاکره کند و راه‌حل مناسبی برای آن پیدا کرد. اکنون رییس باشگاه و راموس زمان لازم برای مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد را دارند. هر دو به این موضوع فکر می‌کنند و آن را فراموش نکرده‌اند، اما فعلاً باشگاه اولویت‌های دیگری دارد و راموس می‌داند که در چند روز آینده نوبت مذاکره با او هم می‌رسد، که البته این مذاکره هم در مورد تمدید قرارداد نخواهد بود بلکه راجع به تعیین چارچوب پرداختی‌های جدید باشگاه با توجه به عدم حضور تماشاگران در فصل آینده خواهد بود.

این موضوع غیرقابل اجتناب است چراکه درآمد‌های باشگاه کم شده و در نتیجه قرارداد بازیکنان نیز باید با شرایط جدیدی که ورزش و فوتبال تجربه می‌کنند، تطبیق پیدا کنند. راموس هفته گذشته در مورد اتفاقاتی که برای لیونل مسی رخ داد هم حرف زد: «او حق تصمیم‌گیری دارد، البته نمی‌توانم بگویم آیا او بهترین روش را برای تصمیم‌گیری در پیش گرفته است یا نه.» وضعیت قرارداد مسی و راموس از نظر زمان پایان قرارداد تقریباً شبیه هم است، یکی با بارسلونا و دیگری با رئال‌مادرید. هر دو کاپیتان هستند، اما با دو وضعیت متفاوت که البته حرف هر دوی آن‌ها نیز در باشگاه‌های‌شان بسیار تأثیرگذار است.

باشگاه رئال‌مادرید در مورد بازیکنانی که پا به سن می‌گذارند با روش خاصی عمل می‌کند و مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد آن‌ها را فصل به فصل جلو می‌برد. راموس در دو بازی‌ای که با تیم ملی اسپانیا در چند روز اخیر انجام داده نشان داده از نظر آمادگی جسمانی در وضعیت ایده‌آلی است و قطعاً ارزش تمدید قرارداد را دارد. او همیشه آماده و جنگجو است و فوتبال را طور دیگری نمی‌شناسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала