Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیاگو در حال دور شدن از بارسا

© AFP 2023 / GUENTER SCHIFFMANNМатч Бавария – Реал Мадрид
Матч Бавария – Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیاگو آلکانترا هافبک بایرن مونیخ یکی از کاندیدا تقویت خط میانی بارسلونا است و اما بیلد مدعی شده که او در حال دور شدن از این باشگه است.

به گزارش اسپوتنیک، نام تیاگو آلکانتارا در هفته‌های اخیر به شدت به عنوان ستاره مدنظر بارسا به گوش می‌رسید اما به نظر می‌رسد که این هافبک در تابستان امسال به نیوکمپ بر نخواهد گشت. رونالد کومان ترجیح می‌دهد هموطن‌اش جورجینیو واینالدوم فوتبالیست لیورپول را به خدمت بگیرد و با آن هسته مرکزی تیمش را تقویت کند و با آمدن میرالم پیانیچ و ظهور جوانانی مانند ریکی پویگ یا پدری انتظار نمی‌رود بارسا به سمت دیگری در بازار پیش رو حرکت کند .

علاوه بر این همانطور که روزنامه "بیلد" گزارش داد تیاگو پیش از این توافق نامه‌ای را با لیورپول بسته بود و قرار نیست که این بازیکن اسپانیایی تا هفته آینده به بایرن مونیخ در این فصل بپیوندد تا باشگاه‌ها وقت داشته باشند به توافق برسند. این گزارش ادامه می‌دهد که قیمت انتقال حدود 30 میلیون یورو خواهد بود زیرا باید به خاطر داشت که تیاگو قرارداد خود را در سال 2021 پایان می‌دهد.

تیاگو در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود با تیم ملی از گفتگو درباره آینده خودداری کرد

همانطور که در شبکه‌های اجتماعی خود نشان داده است. تیاگو در انتظار خبر در مورد سرنوشت خود این روزها به همراه خانواده‌اش در بارسلونا به سر می‌برد، پس از یکی از نکات جالب در مسابقات اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا مقابل آلمان و اوکراین، در روزهای آینده بلاتکلیفی در مورد تیم جدید تیاگو برطرف خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала