لنست به سازندگان واکسین روسی کرونا: به منتقدین پاسخ دهید

© Photo / RDIFلنست به سازندگان واکسین روسی کرونا: به منتقدین پاسخ دهید
لنست به سازندگان واکسین روسی کرونا: به منتقدین پاسخ دهید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه لنست از سازندگان واکسین روسی کرونا «اسپوتنیک وی» دعوت کرد تا به کسانی که نتایج تحقیقات دانشمندان روسی را مورد پرسش قرار داده بودند، پاسخ دهد.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده نشریه لنست در مصاحبۀ که با ریانووستی داشت از سازندگان واکسین ضد کرونا روسی «اسپوتنیک وی» دعوت نمود تا به سوالاتی همکاران خود که در نتیجه گیری دانشمندان روسی شک و تردید داشتند، پاسخ دهد.

لنست در اوایل ماه سپتمبر، دو مرحله آزمایش بالینی از واکسین کرونا روسی را منتشر کرد. اندکی پس از آن، چندین محقق از سراسر جهان نامه‌های سرگشاده‌ای را در وبسایت ایتالیایی Cattivi Scienziati به نشر رساند که در آن نسبت به واکسین روسی شک و تردید داشتند.

این نشریه از سازندگان واکسین ضد کرونا «اسپوتنیک وی» دعوت کرد تا به سوال‌های که توسط انریکو بوچی دانشمند امریکایی از دانشگاه تمپل در یک نامه باز شده است، پاسخ دهد.
نماینده لنست گفت: ما به دقت وضعیت را تحت نظر خواهیم داشت.

قابل ذکر است که وزارت صحت روسیه به تاریخ 11 اگست نخستین واکسین در جهان بر ضد ویروس کرونا را تحت نام «اسپوتنیک وی» ثبت کرد. این واکسین توسط مرکز ملی تحقیقاتی پاندمی و میکروبیولوژی گامالی و بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم ساخته شده است. بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم با شرکایش 4 میلیارد روبل را برای تولید واکسین بر ضد ویروس کرونا در روسیه را سرمایه‌گذاری کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала