Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا دست‌بردار مهاجم لیون نیست؛ تاکید کومان به جذب ممفیس دپای

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی هلندی بارسلونا تاکید زیادی به جذب ممفیس دپای ستاره باشگاه لیون دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رومانو، خبرنگار گاردین اعلام کرد: بارسلونا در تلاش است تا ممفیس دپای هلندی را جذب کند و در این میان توافق شخصی صورت گرفته اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به لیون داده نشده است.

ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
فشار ممفیس دپای برای امضای قرارداد با بارسا

در ادامه گزارش این خبرنگار مطرح ایتالیایی آمده است: بارسلونا در هفته‌های گذشته تماس‌هایی برای امضای قرارداد با اوبامیانگ مهاجم گابنی توپچی‌ها آغاز کرد اما کومان خواهان دپای است، اوبا هم تصمیم گرفت قراردادش را با آرسنال تا 2023 تمدید کند و این خبر بزودی رسمی می‌شود.

دپای پس از دیدار سه شنبه شب مقابل ایتالیا گفت:«می دانم که بارسا به من علاقه دارد اما بیش از این نمی توانم چیزی بگویم چون هنوز با مدیر برنامه ام صحبت نکرده ام. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. فردا با باشگاه لیون صحبت خواهم کرد.» نظر لیون به خصوص ژان میشل آئولا، مدیر باشگاه کاملا مشخص است. او گفت:«دپای اگر می خواست تیم را ترک کند باید آگوست این کار را انجام می داد. اکنون باید برای فصل 2020 - 2021 در تیم بماند. ما با بارسلونا مذاکره ای نداشتیم و فکر نمی کنم لیون علاقه ای داشته باشد که کاپیتانش را از دست بدهد.»

باشگاه لیون در سال 2017 با پرداخت 16 میلیون یورو مهاجم هلندی را از منچستریونایتد خرید. اکنون تیم فرانسوی حاضر نیست با مبلغ کمتر از 30 میلیون یورو وارد مذاکره شود. بارسلونا حاضر است با قرار دادن ساموئل اومتیتی در این جا به جایی مبلغ را کمتر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала