ترامپ: پمپئو برای شرکت در گفت و گوهای میان افغانستانی به قطر می رود

© REUTERS / Brendan McDermidترامپ: پمپئو برای شرکت در گفت و گوهای میان افغانستانی به قطر می رود
ترامپ: پمپئو برای شرکت در گفت و گوهای میان افغانستانی به قطر می رود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا اعلام کرد، که وزیر امور خارجه این کشور برای شرکت در مراسم گشایش گفت و گوهای میان افغانستانی به قطر می رود. 

به گزارش اسپوتنیک، سفارت ایالات متحده امریکا نوشت، که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا اعلام کرده است، که مایک پمپئو وزیر امور خارجه این کشور برای شرکت در مراسم گشایش گفت و گوهای میان افغانستانی به دوحه پایتخت قطر سفر می کند. 

بر پایه داده های دولت افغانستان گروه طالبان، گفت و گوهای میان افغانستانی قرار است فراد 22 سنبله در دوحه پایتخت قطر آغاز شود.

پیش از گروه طالبان گفته بود، که هیات این گروه به دوحه پایتخت قطر رسیده اند. هیات گفت و گو کننده دولت افغانستان هم قرار است امروز همراه با عبدالله عبدالله، حنیف اتمر، سلام رحیمی و سید سعادت منصور نادر به دوحه سفر کنند. 
دونالد ترامپ در نشست خبری‌اش در کاخ سفید با استقبال از آغاز مذاکرات گفت، که پمپئو را با افتخار برای آغاز این گفت و گوها می‌فرستد.
او همچنین با بیان این که از ماه فبروری امسال به این سو هیچ نیروی امریکایی در افغانستان کشته نشده، گفت که شمار نیروهای امریکایی در این کشور را به زودی به 4000 تن کاهش می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала