Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس لاپورتا با مسی؛ کاندیدای ریاست بارسا به دنبال گواردیولای جدید

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در یک سال آینده شاهد تحولاتی عظیم خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آس، لیونل مسی تصمیم گرفت یک سال دیگر در بارسلونا بماند اما به این معنا نیست که هرگز آبی اناری‌ها را ترک نخواهد کرد. قرارداد ستاره آرژانتینی 30 جون 2021 به پایان می‌رسد و این بازیکن از جنوری آزاد است تا با هر تیمی مذاکره کند. به همین خاطر زلزله همچنان در باشگاه کاتالانی ادامه دارد. 

لاپورتا رابطه خیلی خوبی در دوران ریاستش با مهاجم آرجنتینی داشت (2003  تا 2010) و در آن زمان آبی اناری‌ها شش گانه را با پپ گواردیولا فتح کردند. اکنون او علاقه مند به بازگشت به باشگاه کاتالانی است تا دوباره با مسی به موفقیت دست یابد به همین خاطر در روزهای اخیر با این بازیکن صحبت کرده است تا او را به تمدید قرداد راضی کند.

تاکنون ویکتور فونت نامزدی خود را به صورت رسمی اعلام کرده است. او در هفته‌های اخیر به شدت از بارتومئو انتقاد کرد. دیگر اسامی که از آنها نام برده می‌شوند، تونی فریکسا و لاپورتا هستند. همه می‌خواهند وعده تمدید قرارداد مسی را بدهند.

در همین حال فرناندز یکی از گزینه‌های کسب عنوان مدیریت عاملی بارسلونا در انتخاب امسال است. او در گفتگو با سایت گل اظهار داشت: " بارتومئو هرگز برنامه‌ای نداشت. عملکرد او بر اساس اتفاقات در لحظه بود و نمی‌توان در بارسلونا چنین کاری کرد. ما نیاز به بازسازی داریم و من فقط به بارتومئو فکر نمیکنم. بارسلونا نمی‌تواند در دستان نامطمئنی باشد. ما برنامه‌های روشنی برای بزرگ کردن دوباره بارسلونا داریم. برای نیمکت به گارسیا پیمینتا فکر می‌کنیم. بایرن یک نمونه برای ماست. هیچکس درباره فلیک چیزی نمی‌دانست و او مربی خوبی است. ما فکر می‌کنیم پیمینتا می‌تواند گواردیولا جدید باشد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала