Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای پیشنهاد یووه به ژیرو رد شد

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر ژیرو
ژیرو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس قصد خرید اولیویه ژیرو برای گزینه جایگزین لوییز را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، اولیویه ژیرو، مهاجم باشگاه چلسی، پیشنهادی برای جدایی از این تیم و پیوستن به یوونتوس به عنوان گزینه آلترناتیو لوییس سوارز دریافت نکرده است. 

در 24 ساعت گذشته برخی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که این بازیکن 33 ساله با یوونتوس برای امضای قراردادی دو ساله به توافق رسیده و قصد ترک استمفوردبریج را دارد.

آنها همچنین مدعی شدند که مبلغ مورد توافق دو طرف برای این قرارداد 4.5 میلیون یورو است اما حالا اعلام شده که این موضوع از واقعیت به دور است. فرانک لمپارد به تازگی تیمو ورنر را از لایپزیش خریداری کرده اما با این حال مهاجم قهرمان جام جهانی قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه داده و همچنان برای پیدا کردن فرصت بازی در ترکیب چلسی با سایر هم تیمی‌های خود رقابت کند.

او چند روز قبل اعلام کرده بود که آماده رقابت است و این باعث می‌شود که همه بازیکنان از نظر فنی بالاتر بروند و این حق هر باشگاه بزرگی است که چندین گزینه در هر پست خود داشته باشد. او پیش از این در ماه جنوری قصد جدایی از این تیم را داشت و در آستانه پیوستن به اینتر بود اما در نهایت در چلسی ماند چرا که لمپارد موفق به خرید جانشینی برای او نشده بود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала