Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی شدید رئال مادرید از اضافه وزن بالای هازارد

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نگرانی مدیران باشگاه رئال مادرید درباره سطح آمادگی ادن هازارد پس از غیبت این بازیکن در دیدار تیم ملی بلژیک به دلیل آماده نبودن از نظر فیزیکی رو به افزایش است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های خبری در اسپانیا مدعی شده‌اند که باشگاه رئال مادرید درباره اضافه وزن این ستاره و دوری از سطح آمادگی مدنظر خود در آستانه آغاز فصل جدید به شدت نگران هستند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
تمرینات هازارد، بیل و رگیلون جدا از کهکشانی‌ها

 هازارد در دو دیدار تیم ملی بلجیم برابر تیم‌های دانمارک و ایسلند در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت و روبرتو مارتینز، سرمربی این تیم، اعلام کرد که او نظر فیزیکی برای حضور در میدان آماده نبوده است. دیاریو اسپرت می‌گوید که باشگاه حس می‌کند ادن هازارد که تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی به این تیم پیوست نباید به اردوی تیم ملی بلجیم می‌رفت و باید برای آماده سازی بیشتر به حضورش در تمرینات رئال مادرید ادامه می‌داد.

شبهاتی درباره تعهد کامل او به باشگاه مطرح شده خصوصا که فصل اول حضورش در رئال نیز به دلیل مصدومیت‌های پیاپی به هیچ عنوان موفقیت آمیز نبود. این دومین سال متوالی است که این بازیکن 29 ساله آمادگی فیزیکی کافی را ندارد و این باعث ناراحتی و عصبانیت مدیران باشگاه شده است. او سال گذشته نیز با 7 کیلو اضافه وزن به تمرینات رئال اضافه شده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала