Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران بارسا به بارتومئو حمله‌ی لفظی کردند

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طرفداران بارسلونا به شدت از عملکرد رئیس این باشگاه ناراضی هستند و با حمله‌ی لفظی در خیابان این مسئله را اثبات کردند.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ ماریا بارتومئو، ریاست بارسلونا، پس از جریاناتی که در خصوص جدایی لیونل مسی پیش آمده بود برای اولین بار در خیابان توسط هواداران بارسلونا رویت شد و مورد حمله‌ی لفظی آن‌ها قرار گرفت.

لیونل مسی با ارسال فکسی به باشگاه بارسلونا خواستار جدایی شده بود. او ده روز پس از این کار از مواضع خود کوتاه آمد و گفت که در جمع آبی و اناری ها خواهد ماند اما انتقادات بسیار تندی را روانه‌ی مدیران بارسلونا و علی الخصوص جوزپ ماریا بارتومئو کرد. مسی او را "حقه باز" خطاب کرد و گفت که بار ها و بار ها توسط او گول خورده است. این حرف های لیونل مسی خشم هواداران بارسلونا را علیه بارتومئو برانگیخته است و آن‌ها خواستار استعفای زود هنگام او هستند اما بارتومئو ترجیح می‌دهد که تا پایان دورانش در بارسا بماند و انتخابات ریاست بارسلونا در تاریخ معمول خود برگزار شود.

​در ویدئویی که توسط رسانه‌ی دپورته کواترو منتشر شده است. جوزپ ماریا بارتومئو در خیابان با شعار های هواداران بارسلونا مواجه می‌شود که خواستار استعفای او هستند. هواداران بارسا خطاب به او می‌گویند:" استعفا بده" ، " از باشگاه خارج شو" ، "برو بیرون بارتومئو".

گفتنی است که بارسلونا در فصل 2019/20 عملکرد بسیار ضعیفی داشت و همین مسئله انتقادات زیادی را روانه‌ی مدیریت باشگاه کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала