کشته شدن والی داعش در ولایت صلاح‌الدین عراق 

© Flickr / Global Panoramaکشته شدن والی داعش در ولایت صلاح‌الدین عراق 
کشته شدن والی داعش در ولایت صلاح‌الدین عراق  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرکرده تروریست‌های داعش در ولایت صلاح‌الدین عراق به همراه سه تن از همراهانش در یک کمین نیروهای امنیتی عراق از پا در آمد.

یکی از سرکرده‌های داعش با معاونانش در عراق بازداشت شد  - اسپوتنیک افغانستان
یکی از سرکرده‌های داعش با معاونانش در عراق بازداشت شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، محمد خلیل البازی از مسئولان فرماندهی پولیس ولایت صلاح‌الدین عراق امروز (شنبه) از کشته شدن وهب ابراهیم والی خودخوانده تروریست‌های داعش در این ولایت خبر داد.

او به خبرگزای آلمان گفت، که شب گذشته در کمین نیروهای ارتش و پولیس عراق در منطقه «الفرحاتیه» در جنوب شرق سامرا، درگیری شدیدی میان نیروهای عراقی و تروریست‌ها در گرفت که در جریان آن این سرکرده داعش به همراه سه تن از همراهانش کشته شدند.

به گفته این فرمانده عراقی، دو تن از همراهان وی از کمربند انتحاری استفاده کرده بودند، که موفق به انفجار آن نشدند. او گفت که کمین نیروهای امنیتی پس از آن انجام شد که اطلاعات امنیتی از قصد ورود «وهب ابراهیم»  از استان الانبار به صلاح‌الدین خبر داده بود. 

نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم عراق نیز روز جمعه از بازداشت یکی از سرکرده‌های برجسته گروه تروریستی داعش خبر داده بودند. هویت این تروریست همچنان نامعلوم است.

نیروهای امنیتی و نظامی عراق در یک سال گذشته همراه با افزایش تحرکات هسته‌های خاموش داعش دهها عملیات پاکسازی مناطق مختلف این کشور را انجام داده‌اند.

یادآوری می کنیم، که از زمان آزادی شهر موصل و پایان خلافت خودخوانده داعش در سال ۹۶، تروریست‌ها در قالب هسته‌های خاموش و چند نفره در استان‌های الانبار، صلاح‌الدین، دیالی و نینوا که دارای عوارض جغرافیایی است مخفی شدند و هر از چندگاهی به نیروهای امنیتی و مردم حمله می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала