افشای متن نامه های "عاشقانه" رهبر کوریای شمالی به ترامپ

© AP Photo / Evan Vucci افشای متن نامه های "عاشقانه" رهبر کوریای شمالی به ترامپ
 افشای متن نامه های عاشقانه رهبر کوریای شمالی به ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متن نامه های رهبر کوریای شمالی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا منتشر شده است که کیم جونگ اون در یکی از آنها می نویسد: "من نمی توانم لحظه ای را که دست جناب‌عالی را محکم گرفتم، فراموش کنم".

 به گزارش اسپوتنیک، باب وودوارد، روزنامه نگار آمریکایی در کتاب تازه خود به نام "خشم" می‌نویسد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، پیش از آنکه کووید-۱۹ در آمریکا همه‌گیر شود می‌دانست این بیماری مرگبارتر از آنفلوآنزاست اما می خواست این بحران را کمرنگ جلوه دهد.

این کتاب شامل بخش های از 27 نامه رهبر کوریای شمالی به دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور آمریکا است که رسانه های غربی به شوخی آنها را "پیام های عاشقانه" نامیده‌اند.

در این نامه ها، که آکنده از زبانی محبت آمیز هستند، آقای کیم مکررا دونالد ترامپ را "جناب عالی" خطاب می کند، به همسر او سلام می‌فرستد و روز تولدش را تبریک می‌گوید و اشاره می کند که "دوستی عمیق و مخصوص آنها جادو خواهد کرد."

ترامپ: یک نامه زیبا از رهبر کوریای شمالی دریافت کردم  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: یک نامه زیبا از رهبر کوریای شمالی دریافت کردم

رهبر دیکتاتور کوریای شمالی در یکی از پیام های خود با یادآوری دیدار با رئیس جمهور آمریکا در سنگاپور در سال 2018 نوشت: "من نمی توانم لحظه ای را که محکم دست جنابعالی را گرفتم فراموش کنم." وی افزود: "همانطور كه ​​در آن زمان اشاره كردم ، برقراری رابطه عالی با شخصی مانند جنابعالی برای من افتخار بزرگی بود."

 دونالد ترامپ و کیم جونگ اون تاکنون سه بار ملاقات کرده‌اند که نخستین دیدار این دو رهبر در جون 2018 و در سنگاپور رخ داد.

چند ماه پس از این دیدار، رئیس جمهوری آمریکا در مراسم تجمع هوادارانش اعلام کرد که او و کیم جونگ اون عاشق یکدیگر شده‌اند. آقای ترامپ گفت: «او نامه‌های زیبایی برای من نوشته؛ نامه‌هایی فوق‌العاده، ما عاشق هم شده ایم.»

با این حال، مذاکرات دو طرف از فبروری گذشته به بن‌بست انجامیذ. افزون بر این، با وجود برگزاری سه نشست میان دو رهبر آمریکا و کوریای ‌شمالی، هنوز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در مورد خلع سلاح هسته‌ای پیونگ یانگ حاصل نشده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала