ترامپ: در صورت مردن دو پولیس، تیرانداز فورا اعدام شود

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ: در صورت مردن دو پولیس، تیرانداز فورا اعدام شود
ترامپ: در صورت مردن دو پولیس، تیرانداز فورا اعدام شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا دستور داده در صورت مرگ احتمالی دو پولیس که از سوی فردی به آنها تیراندازی شد، ضارب در صورت دستگیری بلافاصله اعدام شود.

ترامپ: آمریکا سلاح های دارد که روسیه و چین ندیده و نشنیده اند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: سلاح های داریم که روسیه و چین ندیده و نشنیده اند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا یکشنبه عصر به وقت کابل خواستار اعدام ضاربان دو افسر پولیس در صورت مرگ آن‌ها شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» «دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا خواستار دستگیری سریع و اعدام ضاربان دو افسر به شدت زخمی شده در «کمپتن» در ایالت کالیفرنیا شد. پولیس شهر کمپتن یکشنبه از تیراندازی به دو پولیس توسط فردی ناشناس خبر داد. حال این دو پولیس که یکی زن و دیگری مرد است، وخیم گزارش ‌شده  و تحت عمل جراحی قرار گرفته اند. فرد ضارب متواری و هنوز دستگیر نشده است.

دونالد ترامپ در توییت خود اجرای حکم اعدام را تنها راه توقف اینگونه اعمال مجرمانه دانست. فرزند دونالد ترامپ نیز خواستار دعا برای بهبودی حال این دو پولیس شده است.

اِمی کلوبوچار نماینده دموکرات ایالت مینه‌سوتا در مجلس سنای امریکا در مصاحبه‌ای با برنامه «ویک» از شبکه «ای‌بی‌سی» با انتقاد از برخورد خشن پولیس با سیاهپوستان، به وجود ناامنی در امریکا تحت هدایت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور اذعان کرد. 

به نوشته وبگاه خبری هیل، اِمی کلوبوچار در این مصاحبه‌ با اشاره به این مسئله گفت: «ما در دوره دونالد ترامپ، امن نیستیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала