Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زدن 5 گل هم پیرلو را راضی نکرد؛ یوونتوس مهاجم میخواهد

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندره آ پیرلو سرمربی تیم یوونتوس پس از برد 5 گُله به خبرنگاران گفت که هرچه سریع‌تر نیاز به جذب یک مهاجم دارد.

به گزارش اسپوتنیک،  پیرلو پس از بازی امروز به اسکای اسپورت گفته: "راضی هستم زیرا اولین بازی بود. تنها 2 روز برای آماده سازی جهت این بازی وقت داشتیم و راضی هستم.

پیرلو در ادامه افزود: "در حال امتحان کردن راه‌های مختلفی هستیم. درنیمه اول ابتدا با سیستم 4 نفره آغاز کردیم اما به سیستم 3 دفاعه تغییر شکل دادیم. در نیمه دوم هم با 3 مدافع بازی کردیم و 3 مهاجم هم داشتیم. هنوز یک هفته تا آغاز سری آ و بازی مقابل سمپدوریا زمان داریم. تیم ما باید اشتیاق داشته باشد. بازیکنان در حال عادت کردن به نوع جدیدی از کار هستند. آن‌ها این تمرینات را با خوشی پشت سر می‌گذرانند و این مهم ترین مسئله برای شروع دوباره است. فصلی طولانی پیش رویمان داریم."

View this post on Instagram

A post shared by Sky Sport (Italia) (@skysport) on

پیرلو در ادامه درباره وضعیت نقل وانتقالاتی یوونتوس گفت: "هرچه سریعتر نیاز به یک مهاجم دارم اما پنجره‌های بازار نقل و انتقالات تا 5 اکتبر باز خواهد بود."

سرمربی تیم یوونتوس در پایان گفت: "امیدواری وجود دارد که آخر هفته تماشاگران در ورزشگاه حضور پیدا کنند. امید داریم تا حداقل بخشی از ورزشگاه برای هواداران قابل استفاده باشد زیرا به آن نیاز داریم و تمام فوتبال ایتالیا و اروپا به آن نیاز دارد. رونالدو؟ او عالی کار کرد و آماده است تا فصلی خوب را پشت سر بگذارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала