Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داگلاس کاستا از یووه جدا می‌شود؟

© AFP 2023Douglas Costa, pictured in action for Juventus, is tipped for a move to Old Trafford
Douglas Costa, pictured in action for Juventus, is tipped for a move to Old Trafford - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد یوونتوس از مصدمیت‌های مداوم داگلاس کاستا خسته شده و این بازیکن را در فهرست فروش قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس از مصدومیت های پرشمار داگلاس کاستا برازیلی خسته شد و این بازیکن برزیلی را در لیست فروش خود قرار داد.

پیرلو پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا توسط لیون هدایت تیم تورینی را به عهده گرفت. پیرلو سعی کرد که با کنار گذاشتن چهره های باتجربه نظیر هیگواین، ماتوئیدی، پیانیچ و خدیرا ترکیب تیمش را جوان تر کند و حالا یکی دیگر از چهره های سرشناس تیمش را در لیست فروش قرار داده است.

​سایت گل گزارش داده است که پیرلو از مدیران یووه خواسته تا داگلاس کاستا مهاجم 29 ساله برزیلی را در لیست فروش قرار بدهند. در حقیقت مصدومیت های پرشمار بازیکن برزیلی باعث شده تا پیرلو از دستش ناراضی باشد. مشکل این جاست که البته داگلاس هیچ پیشنهادی ندارد و همین مسئله جدا شدنش را مشکل تر می کند. البته منچستریونایتد پس از ناکامی در جذب سانچو شاید به سراغ داگلاس برود. این بازیکن از زمان حضور در تورین مصدومیت های پرشماری داشته و در بهترین حالت فقط در 30 بازی در طول فصل حضور داشته است.

داگلاس بازیکنی سرعتی و تکنیکی است که به نظر می رسید به یکی از ستارگان فوتبال اروپا و یووه تبدیل شود اما مصدومیت ها تا حد زیادی روندش را کند کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала