دوستداران خرید واکسین روسی به ۵۰ کشور رسید

© Photo / RDIFدوستداران خرید واکسین روسی به ۵۰ کشور رسید
دوستداران خرید واکسین روسی به ۵۰ کشور رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه از علاقمندی ۵۰ کشور برای تهیه واکسین روسی کرونا خبر داد.

روسیه در یک سال چقدر دوز واکسین ضد کرونا تولید خواهد کرد؟ - اسپوتنیک افغانستان
تولید سالانه 500 میلیون دوز واکسین ضد کرونا در روسیه

به گزارش اسپوتنیک، کریل دیمیتریف رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه اظهار داشت: روسیه در حال بحث و بررسی با ۵۰ کشور درباره تهیه واکسین ویروس کرونا که توسط مرکز گامالیه و صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه تهیه شده، می باشد.  

وی خاطرنشان کرد، که در حال حاضر روسیه تنها می‌تواند «مقدار مشخصی» دارو تولید کند، بنابراین شمار دولت های که صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با آنها تعامل دارد، محدود است.

دیمیتریف افزود: ما با ۵۰ کشور کار می‌کنیم. تمرکز ما اکنون روی ۲۰ کشوری است که با آن‌ها پیشرفت زیادی داشته‌ایم. وی تصریح کرد، که آزمایشات بالینی واکسین روسی در بسیاری از کشورها آغاز می‌شود و ممکن است در ماه اکتوبر یا نوامبر تایید لازم دریافت شود.

رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه بیان داشت: بنابراین، ما بر آن دسته از کشورها تمرکز داریم که دوستدار به تایید سریع واکسین روسی هستند و علاقه زیادی به مشارکت با روسیه نشان می‌دهند.

یادآوری می کنیم، که روسیه نخستین کشوری در جهان است، که واکسین ضد ویروس کرونا را ثبت کرد. این واکسین در مرکز پژوهشی الکتروکیمیایی گامالیه و با همکاری صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه تولید شد. این واکسین «اسپوتنیک وی» نامگذاری شد و تولید آن اکنون آغاز شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала