Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید در انتظار پیشنهاد منچستریونایتد برای بیل

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مادرید پیشنهادی برای گرت بیل ندارد اما در انگلیس باور دارند که او به تیم منچستر خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، آینده گرت بیل همچنان در هاله ابهام است. پیشنهاداتی برای این ستاره ولزی هنوز به دفاتر رئال مادرید نرسیده اما نامی در این هر روز بیشتر قوت می‌گیرد تا سرنوشت بازیکن ولزی تغییر یابد. این نام منچستر یونایتد است که می‌خواهد به این بازیکن پیشنهاد ارائه نماید در حالی‌که رئال از علاقه تیم انگلیسی چیزی نمی‌داند ولی اطمینان دارد که این شایعات به حقیقت می‌پیوندد و منچستر پیشنهادی برای بیل ارائه می‌دهد.

رئال مادرید آگاه است که نمی‌تواند میلیون‌ها یورو برای این فوتبالیست ولزی بخواهد و در انگلیس اعتقاد وجود دارد که قیمت این ستاره نزدیک به 20 میلیون می‌باشد. مبلغی اقتصادی که برای باشگاه‌هایی که به بیل علاقه مند هستند جذاب خواهد بود. با این حال لازم است ببینیم که آیا این قیمت پایین رئال مادرید برای خلاص شدن از دست بیل یکی از اولویت‌های باشگاه سفید در این بازار تابستانی کافی است یا خیر.

تنها جدایی بیل مشکل رئال مادرید نیست. بلکه دستمزد بالای این بازیکن است چون او در هرفصل 15 میلیون یوروی خالص به دست می‌آورد. حقوقی که اکنون هیچ کس نمی‌خواهد آن را پرداخت کند. از این رو اگر این رقم پایین نیاید بیل به سختی رئال را ترک خواهد کرد. از این رو شایعه شده که باشگاه سرخپوشان می‌تواند از دو سالی که قرارداد بیل باقی‌مانده یک سال آنرا پرداخت کند تا رفتن به تیم دیگر را برای وی آسان نماید. گزینه‌ای که از طرف دیگر رئال مادرید به هیچ وجه دوست ندارد، که سعی خواهد کرد هیچ هزینه‌ای را برای جدای او متقبل شود اگرچه همچنین می‌داند که ممکن است در نهایت اتفاق بیفتد.

در همین حال منچستر یونایتد هنوز گامی به جلو برای رفتن به سمت بیل بر نمی‌دارد. هم باشگاه انگلیسی و هم رئال مادرید می‌دانند که تا 5 اکتبر روزی که بازار بسته می‌شود فرصت دارند تا درباره گرت بیل صحبت کنند. البته کسی که فشار می‌آورد تا مرد ولزی هر چه زودتر برود زیدان است که نمی‌خواهد او را در رختکن تیم سفید داشته باشد.

در سوی دیگر؛ در انگلیس هم اکنون افرادی هستند که یونایتد را برای جذب بیل توصیه می‌کنند. یکی از آنها جان بارنز بازیکن سابق لیورپول و انگلیس است. بارنز در روزنامه انگلیسی "سان" گفت: "منچستر یونایتد احتمالاً بهترین باشگاه بیل است اگر او را علی رغم سن و سال و درآمدش می‌خواهید." بارنز اعتراف کرد که او در مورد وضعیت جسمی گرت بیل شک دارد. "آنچه تیم می‌خواهد نسخه بیل گرسنه است. ما نمی‌دانیم که وی در حال حاضر در چه وضعیتی است زیرا او در سال‌های اخیر واقعاً بازی نکرده است. ما نمی‌دانیم که وی برای ادامه بازی در بالاترین سطح چقدر مناسب یا چقدر گرسنه است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала