Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اثبات عدم نیاز کومان به سوارز و ویدال

عضو شوید
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا بار دیگر به طور مشخص ثابت کرد که قصد نوسازی در بلوگرانا دارد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با هدایت رونالد کومان اولین بازی دوستانه‌ی خود را با پیروزی سه بر یک مقابل خیمناستیک به پایان برد. سرمربی هلندی بارسلونا برای این بازی آرتورو ویدال و لوئیس سوارز را از لیست بارسلونا خط زد تا به آن‌ها نشان دهد که جایی در بارسلونا نخواهند داشت.

رونالد کومان در بدو ورودش به بارسلونا با لوئیز سوارز و آرتورو ویدال تماس گرفته بود و به آن‌ها گفته بود که جایی در ترکیب بارسلونا و پروژه‌ی جدید این تیم نخواهند داشت و باید این تیم را ترک کنند.

اکنون کومان با خط زدن این دو و بازی ندادن به آن‌ها در اولین بازی دوستانه نشان داد که واقعا اعتقادی به سوارز و ویدال ندارد و این دو باید بارسا را ترک کنند. سوارز یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد اما مورد کم توجهی قرار گرفته و حتی با تیم اصلی هم تمرین نمی‌کند.

حالا هم با قرار نگرفتن در لیست بازیکنان برای یک بازی دوستانه به نظر می‌رسد مدیران بارسلونا می‌خواهند به هر نحوی شده او را به خروج از جمع آبی و اناری پوشان مجاب کنند.

بارسلونا این بازی دوستانه را با گل های گریزمان، دمبله و کوتینیو با پیروزی پشت سر گذاشت و از بازیکنان جوانی مانند ترینکائو و ریکی پوچ هم استفاده کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала