Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده ستاره بارسلونا کاملا روی هواست

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تنش میان بارسلونا و سوارز بالا گرفته و سران باشگاه قصد دارند او را برای رفتن تحت فشار قرار دهند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «اسپورت» در چاپ امروز تیتر «حداکثر تنش بین سوارس و بارسلونا» را روی جلد برد. پس از مشکل بزرگ بارسلونا فوق ستاره آرجنتین، اکنون درگیری در باشگاه، مسئله سوارز است.

Ronald Koeman, nuevo entrenador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اثبات عدم نیاز کومان به سوارز و ویدال

ستاره اروگوئۀ بارسلونا منتظر است که آینده‌اش در بارسلونا مشخص شود. سوارز با تیم تمرین می‌کند و تمام حرفش این است که اگر باشگاه بارسلونا می‌خواهد او را بفروشد باید تمامی پول او را تا انتهای قرارداد بپردازد. این شخص می‌خواهد تا آخرین لحظه‌ای که در باشگاه بارسلونا بازی می‌کند نهایت تعهد خود را نشان دهد اما از سوی دیگر باشگاه بارسلونا از ستاره اروگوئه‌ای خود می‌خواهد که شرایط را بپذیرد و به مانند راکیتیچ تیم را ترک کند.

به این ترتیب، سوارز از خیر پول سال آخر قراردادش بگذرد اما سومین گلزن تاریخ بارسلونا این تصمیم را ندارد و نمی‌خواهد نظرش را عوض کند. ، بارسلونا به سوارس فشار می‌آورد تا از تیم خارج شود ولی پیشنهادها مورد پسند او نیست. بازیکنی که آمار گلزنی‌اش بسیار بالاست و قرار است به صورت رایگان تیم را ترک کند بسیاری از باشگاه‌ها برای خریدش مصمم می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport) on

یوونتوس یکی از مشتری‌های اصلی او شمرده می‌شود ولی مدیر ورزشی این باشگاه روز گذشته مصاحبه‌ای کرد که پول کافی برای دستمزد او در تورین وجود ندارد. با اینکه پیرلو خواهان خرید سوارس است ولی رسانه‌ موندو مدعی شد که یووه مجبور است به دلیل شرایط اقتصادی از بین ژکو و میلیک یک نفر را انتخاب کند. سوارس قصد دارد تمام سناریوها را بخواند و بعد تصمیمش را برای آینده بگیرد.

این بازیکن آیا راهی یووه می‌شود یا به پیشنهادهای دیگر مثل اتلتیکومادرید فکر می‌کند؟ طبق گزارش اسپورت اسپانیا، سیمئونه به دنبال ستاره بارساست اما فروش موراتا باید در دستور کار قرار گیرد. این رسانه مدعی شده که موراتا علاقه دارد راهی یوونتوس شود و در صورت انتقال او، سوارس به مادرید می‌رسد. پس از آن کومان ستاره اروگوئه‌ای را در لیست بازیکنانش برای بازی دوستانه مقابل ناستیک قرار نداد تا تنش به بالاترین حد خود برسد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала