Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ به زودی برای جذب «گرت بیل» پیش قدم می‌شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که باشگاه منچستر یونایتد به زودی برای جذب مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید دست به کار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه باشگاه منچستریونایتد موفق به جذب جیدن سانچو ستاره جوان دورتموند نشد، اوله‌گنار سولشائر نام یک بازیکن باتجربه را وارد لیست خریدش کرده است.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادامه گمانه زنی ها برای گرت بیل ؛ یونایتد بهترین گزینه است

نشریه «اکسپرس» مدعی شد، گرت بیل که در تفکرات زین‌الدین زیدان دیگر جایی ندارد، گزینه خرید منچستریونایتد شده است. گرت بیل زمانی که ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد بود هم از این باشگاه پیشنهاد داشت. گفته می‌شود باشگاه رئال‌مادرید حاضر است نیمی از حقوق فصل آینده بیل را هم بپردازد تا با مشتری‌اش به توافق برسد.

باشگاه رئال مادرید قصد دارد گرت بیل، مهاجم تیم فوتبال خود را در نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند و رسانه‌های اسپانیایی معتقدند منچستر یونایتد پیش از پایان فصل نقل و انتقالات این مهاجم ولزی را جذب خواهد کرد. زین الدین زیدان که از ابتدای حضورش در سانتیاگو برنابئو اعلام کرده بود به "بیل" نیازی ندارد، اکنون مصمم است با مهاجم ولزی تیمش که در 7 ماه گذشته تنها 2 بار به میدان رفته قطع همکاری کند. 

به نظر می‌رسد جدایی، بهترین راهکار موجود برای هر 2 طرف باشد، زیرا باشگاه رئال مادرید دیگر قصد ندارد هر سال دستمزد سرسام آور 14 میلیون پوندی را به این بازیکن پرداخت کند و "بیل" هم به دنبال فرصت بیشتر برای بازی کردن است. هنوز 2 سال دیگر از قرارداد بیل با رئال مادرید باقی مانده و رئال مادرید برای فرار از پرداخت 28 میلیون پوند، باید هر چه زودتر این بازیکن را به فروش برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала