Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشن‌ترین و جنجالی‌ترین دربی تاریخ فرانسه؛ 19 کارت در یک بازی + ویدیو

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر پی اس جی
پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن و المپیک مارسی در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که در این بازی داور 19 بار از کارت‌های خود استفاده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن و المپیک مارسی در فرجامین دیدار از هفته سوم لیگ فوتبال فرانسه شب گذشته به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مارسی به پایان رسید.

نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
پیام عجیب نیمار پس از اخراج: متاسفم که یک مشت به دهن آن احمق نزدم! + عکس

این بازی که به دربی لکلاسیکو معروف است، یکی از خشن‌ترین دیدار‌های تاریخ دنیای فوتبال بود. در این بازی «ژروم بریسارد» داور مسابقه 19 بار از کارت‌های خود استفاده کرد که رنگ 14 کارت زرد و 5 کارت سرخ بود. خشونت از همان ابتدای بازی آغاز شد و «ساکای» بازیکن مارسی در دقیقه 7 اولین کارت زرد را به نام خود ثبت کرد. "پایت"، "گوئیه"، "گونزالس"، "لوپز"، "بندتو" و "استرومن" در دقایق 11، 38 50، 61، 71 و 90 هفت اخطاری مارسی بودند.

از سوی هم پاریسی‌ها هم از حریف خود جا نماندند و نیمار، "فلورنزی"، "برنات"، "پارادس" و "دیماریا" در دقایق 11، 13، 52، 72 و 74 با کارت زرد داور جریمه شدند. از دقیقه هفتم وقت‌های اضافی نیمه دوم نوبت به اخراجی‌های بازی رسید. "کورزاوا" مدافع پاریسی‌ها در دقیقه 97 اولین اخراجی این مسابقه بود.

 پس از او نوبت به اخراج "آماوی" و "بندتو" از مارسی رسید. البته "بندتو" به دلیل دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. "پارادس" هافبک پی‌اس‌جی نیز در دقیقه 98 پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و نیمار جونیور ستاره پاریسی‌ها هم آخرین اخراجی بازی بود. احتمال دارد پای این بازیکنان به کمیته انضباطی فوتبال فرانسه هم باز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала