Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه ناسازگاری سوارز با سرمربی بارسلونا

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 مهاجم اروگوئۀ بارسلونا نمی‌خواهد بازیکن تحمیلی باشد و برای همین تلاش می‌کند تا جدا شود چون سرمربی تیم اعتقاد چندانی به او ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، لوییس سوارز که در فهرست رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا جایی ندارد تصمیم گرفته تا به یوونتوس ایتالیا برود.

Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
هموطن سوارز جانشین او در بارسا می‌شود + عکس

نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» اعلام کرد سوارز از زمانی که متوجه شده جایی در فهرست تیم فصل آینده رونالد کومان ندارد تصمیم گرفت تا به صورت انفرادی تمرین کند و این موضوع را با سرمربی بارسا مطرح کرد اما روز گذشته در تمرینات تیم شرکت کرد. کومان در بازی با خیمناستیک از لوئیز سوارز، آرتور و ویدال، رافینیا و ماتوس فرناندز استفاده نکرد.

واضح است که سرمربی هالندی هیچ تصمیمی برای استفاده از سوارز ندارد. در این میان مهاجم اروگوئه‌ای در شرایطی تصمیم گرفته تا به یوونتوس بپیوندد که از ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رم به‌عنوان گزینه اصلی برای جانشینی گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی که اخیراً از یوونتوس جدا شد نامبرده می‌شود.

مهاجم سابقه‌دار بارسلونا نمی‌خواهد در آخرین سال قراردادش با این تیم کمتر فرصت بازی داشته باشد و به همین دلیل در تلاش است تا با یوونتوس به توافق برسد. در روزهای آینده جلسات بیشتری بین وکیل سوارز و باشگاه بارسلونا برگزار می‌شود تا طرفین به توافقی مناسب دست یابند. مهاجم اروگوئه‌ای که با 81 میلیون پوند سال 2014 از لیورپول به بارسلونا آمد و با 198 گل زده ششمین گلزن برتر تاریخ بارسا محسوب می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала